Forum The-West.se
Startsida - Spelregler
Forumssökning - Support
Kontakt - Hjälp - Forumsregler
Gå tillbaka   Forum The-West.se > Generellt > The Western Star
Registrera FAQ Medlemslista Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-02-04, 17:11   #1
Gaffel
Grepolis & TribalWars Community Manager

Gaffels avatar

Reg.datum: sep 2008
Gaffel has much to be proud ofGaffel has much to be proud ofGaffel has much to be proud ofGaffel has much to be proud ofGaffel has much to be proud ofGaffel has much to be proud ofGaffel has much to be proud ofGaffel has much to be proud of
Exclamation Ny Community Manager TheWest.se!

Från och med den 10e Januari blev han Community Manager och nu är det äntligen dags för mig att informera er spelare om sakerna som skett.

Nu är det äntligen dags för mig att vandra vidare och lämnar därför över allt ansvar till Rutkowski!

Är hundra procent säker på att han kommer att fixa detta bättre än mig och önskar honom all lycka till i världen!

Hipp Hipp Hurra! =)
Gammal 2010-02-04, 17:27   #2
Rutkowski
The West
Community Manager

Rutkowskis avatar

Reg.datum: mar 1987
Rutkowski Is the god of The West and all its parts!Rutkowski Is the god of The West and all its parts!Rutkowski Is the god of The West and all its parts!Rutkowski Is the god of The West and all its parts!Rutkowski Is the god of The West and all its parts!Rutkowski Is the god of The West and all its parts!Rutkowski Is the god of The West and all its parts!Rutkowski Is the god of The West and all its parts!Rutkowski Is the god of The West and all its parts!Rutkowski Is the god of The West and all its parts!Rutkowski Is the god of The West and all its parts!
Skicka ett meddelande via MSN till Rutkowski
Standard

Tackar för lyckönskningen. Då Gaffel vandrar vidare till Grepolis så tar jag över administreringen här. Som ersättare för rollen som Assistant Community Manager blir Jennifer som har en lång erfarenhet inom InnoGames och som jag litar på fullt ut.

Inga större förändringar har skett eller kommer ske i den nära framtiden förutom spelförändringar som inte jag har kontroll över, samma regler som tidigare kvarstår då alltså överallt om inget annat sägs.

Och nej, postcounts kommer inte tillbaka så länge jag är CM.
Rutkowski är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:12.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson