![]() |
|
|
#1 |
|
Spelare
Reg.datum: dec 2008
![]() |
De har hänt nått skumt jag svimmade 2 ggr inom loppet av 10 min.
Duell: evo vs. maria82 Den 2010-07-20 klockan 11.48 evo svimmade. maria82 vinner duellen, får 50 erfarenhetspoäng och tar $245 från evo. Duell: evo vs. Hakuryu Den 2010-07-20 klockan 11.58 evo svimmade. Hakuryu vinner duellen, får 130 erfarenhetspoäng och tar $163 från evo. Hur är detta möjligt???? De är ju fusk då får dom andra poäng som dom inte skulle ha.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Spelare
Reg.datum: jan 2010
![]() |
var det du som duellerade dem?
*Note: ändra deras namn till "XXX", man får inte peka ut dem i forumet
|
|
|
#3 | |
|
Wiki Admin
|
Det verkar så, "evo" står före motståndarens namn. (Vilket ju betyder att evo anfallit, h*n står först.)
Det verkar rellativt konstigt, det måste jag hålla med om. För hur som hellst så tar varje duell 10 minuter att slutföra, och då hinner du inte resa till motståndaren... Efter som motståndaren får exp är det ingen NPC, och du hade dessuton pengar på fickan, skummt... EDIT: Vilken värld är det frågan om? Citat:
Senast redigerad av Höken den 2010-07-25 klockan 19:09 |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Spelare
![]() |
Höken is on a distinguished road
Standard Citat: Ursprungligen postat av apa7 Visa inlägg var det du som duellerade dem? Det verkar så, "evo" står före motståndarens namn. (Vilket ju betyder att evo anfallit, h*n står först.) Det verkar rellativt konstigt, det måste jag hålla med om. För hur som hellst så tar varje duell 10 minuter att slutföra, och då hinner du inte resa till motståndaren... Efter som motståndaren får exp är det ingen NPC, och du hade dessuton pengar på fickan, skummt... EDIT: Vilken värld är det frågan om? Höken is on a distinguished road Standard Citat: Ursprungligen postat av apa7 Visa inlägg var det du som duellerade dem? Det verkar så, "evo" står före motståndarens namn. (Vilket ju betyder att evo anfallit, h*n står först.) Det verkar rellativt konstigt, det måste jag hålla med om. För hur som hellst så tar varje duell 10 minuter att slutföra, och då hinner du inte resa till motståndaren... Efter som motståndaren får exp är det ingen NPC, och du hade dessuton pengar på fickan, skummt... EDIT: Vilken värld är det frågan om?värld 1 |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Wiki Admin
|
Citat:
EDIT: Hittade ett svar lägnst ner i ditt inlägg: Måste då säga att jag inte riktigt tror på detta, de ovan nämnda namnen och du finns endast på en värld, värld 2. Jag måste alltså fråga, vart vill du komma med detta?
Senast redigerad av Höken den 2010-07-26 klockan 20:47 |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Spelare
Reg.datum: dec 2009
![]() |
evo spelar på v.3 också, men du kanske menar att alla tre spelar på samma värld på någon annan värld?
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Wiki Admin
|
Evo spelar på många världar, men de motståndare (som jag ber evo byta ut mot XXX) spelar bara på 1 värld tillsammans med Evo (alla tre av dem alltså).
|
|
|
#8 | |
|
Spelare
![]() |
Citat:
Försökte gå in på 5an nu men uppgav samma namn som nu och min e-post men fick till svar. Registreringen misslyckades Detta namn är redan taget av en annan spelare Denna E-posten är redan anknuten till ett annat konto Måste man ha flera e-post adresser för att spela i övriga världar??
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Spelare
|
För att registrera sig på andra världar, logga in på din vanliga spelare, och istället för att trycka på v1, tryck på de andra världarna du vill spela på, sen frågar de dig om du vill spela på världen.
Men den där buggen har andra fått också i lite olika varianter. Så det är bara och leva med det . |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Spelare
![]() |
Citat:
Trodde jag satt och skrev om ett annat spel med fler världar i. |