![]() |
|
|
#41 |
|
Spelare
Reg.datum: apr 2009
![]() |
Klart ingen losar sin nuvarande lvl om dom gör en server omstart, som vissa tror. Hur tror ni det skulle se ut om det blev ett server fel...hahahahaha.
Jag skulle gärna se en omstart och förstår inte varför Rutkowski skulle tro att vi spelare inte skulle vilja det?
|
|
|
#42 |
|
Spelare
Reg.datum: jan 2010
![]() |
Rutan VET att ingen vill börja om från noll (om det nu är så efter omstart)
Gaffel och phamlol betatestade världen, precis som på ett nöjesfält ser man till att allt funkar innan man släpper in folket. När de var klara skulle de omstarta världen och "reseta" allt. Det var då som det blev strul och världen öppnade innan de var klara. Rutkowski säger att för att få bort dem från hall of fame måste man "reseta alltihopa".
Gillette, the best a monkey can get Senast redigerad av apa7 den 2010-08-18 klockan 09:23 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Spelare
Reg.datum: sep 2009
![]() |
Då w3 öppnade låg ju inte dom på listan på en gång.
Det gick ett tag innan dom hamnade där. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Spelare
![]() |
Problemet är ju att folk läser för helsike inte vad som har sagts i tråden innan ni kliver in och klagar och kommenterar.
FÖR ATT RESETA HALL OF FAME (TA BORT GAFFEL OCH PHAMLOL) KRÄVS ENLIGT RUTKOWSKI (SOM HAR HÖRT DET FRÅN TYSKARNA) EN TOTAL OMSTART AV SERVERN. EN TOTAL OMSTART AV SERVERN INNEBÄR ATT ALLA BÖRJAR OM PÅ 0. ALLTSÅ ÄR DET FRÅGA OM ATT STÅ UT MED ATT PHAMLOL OCH GAFFEL TOPPAR HALL OF FAME ELLER ATT STARTA OM HELA J*VLA VÄRLDEN, OCH JA, DET MÅ VARA TRÅKIGT ATT DE SOM VAR FÖRST TILL 99 FAKTISKT INTE STÅR SOM FÖRST, MEN JAG ÄR I VARJE FALL INTE VILLIG ATT RADERA UT ALLT JAG HAR JOBBAT FÖR I DEN VÄRLDEN PGA DET. DET ÄR DET INTE VÄRT. Jag för min del har ingen koll på programmering och sånt överhuvudtaget, men tvivlar på att Rutan sitter och ljuger så jag föreslår att ni inser att det är såhär det är och går vidare. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
The West
Community Manager |
Nelkstar har rätt, igen. Med omstart menar jag att servern resettas. Hall of Fame har ett system som gör att man just nu inte manuellt kan ta bort spelare; de tittar dock på saken och ska göra om hur den funkar i framtiden.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Spelare
![]() |
När man (i framtiden) kan levla över 99, så ska HoF göras om, då kanske det går?
|
|
|
#47 | |
|
Spelare
Reg.datum: okt 2009
![]() |
Citat:
För min del är jag inte alls ute efter att klaga på Rutan, det är inte hans fel att det ser ut så här. Var också med och betatestade trean, så jag kan bekräfta att det umrid skriver är sant: de kom dit efter betan. Inte för att det spelar någon roll. |
|
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|