Forum The-West.se
Startsida - Spelregler
Forumssökning - Support
Kontakt - Hjälp - Forumsregler
Gå tillbaka   Forum The-West.se > Spelvärldar > Värld 3
Registrera FAQ Medlemslista Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-08-18, 09:08   #41
CHEVEYO
Spelare

CHEVEYOs avatar

Reg.datum: apr 2009
CHEVEYO is on a distinguished road
Standard

Klart ingen losar sin nuvarande lvl om dom gör en server omstart, som vissa tror. Hur tror ni det skulle se ut om det blev ett server fel...hahahahaha.

Jag skulle gärna se en omstart och förstår inte varför Rutkowski skulle tro att vi spelare inte skulle vilja det?

.........................Cheveyo betyder "Spirit Warrior".........................
...................................My Rig & Spec's!...................................
CHEVEYO är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-08-18, 09:19   #42
apa7
Spelare

apa7s avatar

Reg.datum: jan 2010
apa7 is on a distinguished road
Standard

Rutan VET att ingen vill börja om från noll (om det nu är så efter omstart)

Gaffel och phamlol betatestade världen, precis som på ett nöjesfält ser man till att allt funkar innan man släpper in folket. När de var klara skulle de omstarta världen och "reseta" allt. Det var då som det blev strul och världen öppnade innan de var klara. Rutkowski säger att för att få bort dem från hall of fame måste man "reseta alltihopa".

Senast redigerad av apa7 den 2010-08-18 klockan 09:23
apa7 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-08-18, 10:39   #43
umrid
Spelare

umrids avatar

Reg.datum: sep 2009
umrid is on a distinguished road
Standard

Då w3 öppnade låg ju inte dom på listan på en gång.
Det gick ett tag innan dom hamnade där.

umrid är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-08-18, 12:34   #44
Nelkstar
Spelare

Nelkstars avatar

Nelkstar is on a distinguished road
Standard

Problemet är ju att folk läser för helsike inte vad som har sagts i tråden innan ni kliver in och klagar och kommenterar.

FÖR ATT RESETA HALL OF FAME (TA BORT GAFFEL OCH PHAMLOL) KRÄVS ENLIGT RUTKOWSKI (SOM HAR HÖRT DET FRÅN TYSKARNA) EN TOTAL OMSTART AV SERVERN. EN TOTAL OMSTART AV SERVERN INNEBÄR ATT ALLA BÖRJAR OM PÅ 0. ALLTSÅ ÄR DET FRÅGA OM ATT STÅ UT MED ATT PHAMLOL OCH GAFFEL TOPPAR HALL OF FAME ELLER ATT STARTA OM HELA J*VLA VÄRLDEN, OCH JA, DET MÅ VARA TRÅKIGT ATT DE SOM VAR FÖRST TILL 99 FAKTISKT INTE STÅR SOM FÖRST, MEN JAG ÄR I VARJE FALL INTE VILLIG ATT RADERA UT ALLT JAG HAR JOBBAT FÖR I DEN VÄRLDEN PGA DET. DET ÄR DET INTE VÄRT.

Jag för min del har ingen koll på programmering och sånt överhuvudtaget, men tvivlar på att Rutan
sitter och ljuger så jag föreslår att ni inser att det är såhär det är och går vidare.
Nelkstar är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-08-18, 13:09   #45
Rutkowski
The West
Community Manager

Rutkowskis avatar

Reg.datum: mar 1987
Rutkowski Is the god of The West and all its parts!Rutkowski Is the god of The West and all its parts!Rutkowski Is the god of The West and all its parts!Rutkowski Is the god of The West and all its parts!Rutkowski Is the god of The West and all its parts!Rutkowski Is the god of The West and all its parts!Rutkowski Is the god of The West and all its parts!Rutkowski Is the god of The West and all its parts!Rutkowski Is the god of The West and all its parts!Rutkowski Is the god of The West and all its parts!Rutkowski Is the god of The West and all its parts!
Skicka ett meddelande via MSN till Rutkowski
Standard

Nelkstar har rätt, igen. Med omstart menar jag att servern resettas. Hall of Fame har ett system som gör att man just nu inte manuellt kan ta bort spelare; de tittar dock på saken och ska göra om hur den funkar i framtiden.
Rutkowski är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-08-18, 14:22   #46
apa7
Spelare

apa7s avatar

apa7 is on a distinguished road
Standard

När man (i framtiden) kan levla över 99, så ska HoF göras om, då kanske det går?
Gammal 2010-08-19, 21:01   #47
Vålnad
Spelare

Reg.datum: okt 2009
Vålnad is on a distinguished road
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nelkstar Visa inlägg
Jag för min del har ingen koll på programmering och sånt överhuvudtaget, men tvivlar på att Rutan
sitter och ljuger så jag föreslår att ni inser att det är såhär det är och går vidare.
Det är väl just det som är skillnaden, kanske? Jag har knackat tillräckligt många databaser för att reagera på att en omstart skulle påverka kontouppgifterna. Nu förtydligade Rutan att det krävdes en reset på grund av tyskarnas nuvarande kod, som de överväger att ändra framöver, och det är ett mer konkret svar än vad som stod här tidigare.

För min del är jag inte alls ute efter att klaga på Rutan, det är inte hans fel att det ser ut så här. Var också med och betatestade trean, så jag kan bekräfta att det umrid skriver är sant: de kom dit efter betan. Inte för att det spelar någon roll.
Vålnad är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:35.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson