Senaste innehållet av aswaz

1. Officiell rekordtråd för The-West.se version 2.0 och högre.

aswaz - Dakota Max skada duell: 5051 - https://gyazo.com/f99c38572c89642614184e956e47e6c5 Loot på jobb(utan nyckel): 14922$ - https://gyazo.com/8e8fcacb49802cfdd1913d85e217b1eb
  2. Världskrig

Det tror du jag vill avslöja här? Lär er spelet istället :) Förresten, hur går det med duellerna på .no Dr x? :)
  3. Världskrig

Fel rampage. Dr x, jag kom på det själv, det är en funktion i spelet som din lilla hjärna är för liten för att hitta och förstå. Du är för dålig helt enkelt :) Ganska kul att du kallar mig noob... Fö har jag inte spelat så mycket längre än dig.. jag har lirat 1 år och 1 månad.. Och kan...
  4. Världskrig

apa, inte ett ord! Låt nabbsen ta reda på det själva ;) Ojsan hoppsan, nu skrev jag igen.. *ZIP* :o:rolleyes::eek:
  5. Världskrig

Orkar inte ens lägga mer energi på detta, det här blir mitt sista inlägg, du är hopplös.. I rest my case, om du inte vet ens hur man undviker dueller är du oerfaren, jag struntar i om du är mr sacrifice i fortstrider, det gör dig inte mer erfaren. Du lär dig spelet så småningom.. Och du eller...
  6. Världskrig

Fortsätt försöka, kolla varje dag om jag är duellbar ;) Ska vi se här.. Värld 2 = rank 1 dueller, ingen premium. Värld 5 = rank xp, använder inte premium för tillfället, men kör igång när folk tar in på mig. Arizona.no = Där är jag byggare, ligger 4 i ranking och har över 60 mer konstruktion...
  7. Världskrig

Försök du ;)
  8. Världskrig

Fail ;) Okej.. Du kan ju försöka anfalla mig på .no.. Ska jag börja undvika dueller? Så kan du börja föra protokoll.. Och nu ska vi se va jag ligger på.. 5 vunna och 18 förlorade på .no, ska vi slå vad om att jag inte kommer få en enda till duell på mig.. på låt oss säga.. 2 veckor? 1 månad? ;)...
  9. Världskrig

Haha... Jaja, finns inget mer att säga än att du är ägd Dr x :)
  10. Världskrig

Har jag fel? Nä, det har jag inte. Gör du bort dig? Mycket ;) Som sagt bara de rutinerade vet vad jag snackar om.. Schhh nu bubben. Nej hjälten jag snackade inte med dig, du är hopplös att tjaffsa mot. :>
  11. Världskrig

Du bevisar ännu en gång hur rutinerad du är ;) Tyvärr grabbar, bara ni som kan spelet vet vad jag snackar om.. Men ni lär väl er någon dag, kämpa på!
  12. Världskrig

Doc X, ja nu vet jag precis hur orutinerad du är iom att du inte har någon aning om vad jag snackar om.. Lär dig spelet så ska du se att du får din lilla lugn och ro som byggare ;) Säger inte mer än det, du får helt enkelt komma på det själv. Ganska ironiskt att du skriver att jag har "ett...
  13. Världskrig

Hahaha Doc X!! Att du låter dig själv bli duellerad som byggare visar bara hur orutinerad du är.. Och att sen gråta ut i forumet............................
  14. Dagens/veckans fail....

Om de är gifta är det ju väääldigt konstigt om de spelar på samma dator :S eller? Jag har spelat i samma stad som dem sedan mitten av 2009 på värld 2, och de är INTE samma person kan jag säga :P
  15. Dagens/veckans fail....

host, host. Jag har lirat med biffen ett bra tag, och vaktmästaren har varit hans fru precis lika länge.. lite konstigt att de inte är avstängda på värld 2 då? de måste ha missat det ;)