Senaste innehållet av CHEVEYO

1. CHEVEYO

Independence Day

Får heller inga raketer för arbeten jag gör, detta suger ju apa :mad: Men man kan då åtminstone skicka och få raketer från vänner, men lägger knappast ut guldklimpar på ett så jäkla buggigt event för att få raketer.
  2. CHEVEYO

Independence Day

Ja nu går det inte ens att logga in längre?
  3. CHEVEYO

Independence Day

Raketerna har försvunnit så man kan varken skicka eller använda dom till konstruktion, har förlorat över 1800 raketer :(
  4. CHEVEYO

The West fyller 7!

Förlorar man så ogillar man the west på facebook :D
  5. CHEVEYO

The West fyller 7!

Tror första fortstriden var 2009 någon gång. En av alla western legender som är min favorit är... Wyatt Berry Stapp Earp, född 19 mars 1848 i Monmouth, Illinois, död 13 januari 1929 i Los Angeles, Kalifornien, var en amerikansk sheriff, spelare och saloonägare i Vilda Västern. Mitt facebook...
  6. CHEVEYO

Mayas uppdrag : Framtiden

Lägg tågspår med blyet på dig i 15 sekunder.
  7. CHEVEYO

Ni kan inte mena allvar?!?!

OK ja dom har jag fått, eftersom det stod "Julklapp" så trodde jag självklart att det var ett paket man fick öppna själv ;)
  8. CHEVEYO

Rätt konto och jag har klickat på länken/knappen flera gånger, till slut tröttnade jag och kastade mailet.
  9. CHEVEYO

Fattar inte vem som är så blåst att dom köper grejor för 500 riktiga kronor?, detta spel har då helt och hållet ballat ur! InnoGames har då verkligen fått guld feber nu, snacka om att suga ur folk på pengar med priserna som är i spelet nu mer. Sen när dom ska dela ut nått gratis till spelarna...
  10. CHEVEYO

Det ryktas att...

Det ryktas om att det strax är julafton?
  11. CHEVEYO

Går inte att logga in

Har dom somnat framför servern eller?
  12. CHEVEYO

Diskussion om att kunna migrera

Arizona...en död värld. Det var väl lite optimistiskt ;) Vi brukar max vara ca:10 man på vardera sida om vi har tur, oftast brukar det ju ligga på 6-8 man på vardera sida. Men jag håller med...Arizona är helt stendöd och inte sjutton migrerar man till V1 eller Colorado som snart är lika döda...
  13. CHEVEYO

Migrationer

Sen är ju omröstningen lite missvisande, eftersom vissa världar har mindre aktiva folk som röstar här så kan det vara alla som vill flytta fast den har just få röster.
  14. CHEVEYO

Migrationer

Varför inte låta alla världar migrera till Dakota så vi får ihop lite folk på en och samma värld, om Arizona inte skulle få migrera så kommer Inno att slå sista spiken i kistan för den världen...samma sak gäller nog V1 med.
  15. CHEVEYO

TW Världarna och deras öden!

En möjlighet är att dom skapar en ny värld för enbart karaktärer som har nått nivå 120, till den världen är det möjligt att migrera till när du uppfyllt nivå kravet men du kan inte starta några nya karaktärer där. Som morot för att locka dit alla topp spelare samt göra den världen attraktiv så...