Senaste innehållet av Inswinger

1. Be i kyrkan

Jag har aldrig märkt någon effekt själv. Gör det dock då och då. Det man hört är saker som lite ökad tur att hitta saker, i fortstrider eller dueller. Men har aldrig som sagt märkt något själv.
  2. Oktobertävling: Tryckfelsnisse

Det var en mäktig lista Melkor. Jag tycker infinitivformen är den som känns mest naturlig att använda.
  3. Oktobertävling: Tryckfelsnisse

Jag har koncentrerat mig på föremålens namn. Här är några konstigheter jag hittade. Numret är föremålens id. 11153000 Setnamnet "Allan Quatermain" istället för "Allain Quatermain" 11154000 "Walkers set" istället för "Walker set" 11203000 "Duellantsetet" istället för "duellantsetet" 11216000...
  4. Det ryktas att...

Kan varken bekräftas eller dementeras, men vi har många som är anfallssugna. Personligen tycker jag att en jämnare fördelning på anfall och försvar skulle va att föredra på sikt.
  5. Hackors färger!

Jag tyckte också hackorna var förvirrande i början, men de har en viss logik. Ordningen är i tur och ordning 1 till 5 bronshackor, 1 till 5 silverhackor och 1 till 5 guldhackor. Kanske borde man ändra färgen på bronshackorna så de skiljer sig mer från guldhackorna. När man fått 5 bronshackor...
  6. Ny värld utan eventset

Som Black Bandit skriver skulle vitsen med världen vara att inga eventset finns, i övrigt kunde allt funka som det gör idag med arbeten, dueller fortstrider m.m.
  7. Ny värld utan eventset

Well spoken. Stödjer din idé helt. Även om jag inte var med på den tiden du beskriver skulle det vart kul att pröva en sån värld.
  8. Nya ideer.

Något jag saknar är statistik för ghosts och crits vid fortstriderna. Skulle vara kul att se hur många gånger man ghostat eller hur många träffar man undvikit genom ghostning. Duellanterna skulle se antalet crittar de fått in eller total skada från crits. En sak jag tycker är irriterande vid...
  9. Julkalendern

Man får 1-2 produkter i varje lucka. Om man öppnar alla blir det ca 36. Det är ändå ett antal timmars jobb man slipper om man skulle samla ihop dem och kalendern får man ju gratis...
  10. Felskrivningar/Slarvfel/Särskrivningar här tack!

Tygrör Produkten Tygrör borde väl hellre översättas med Tygrulle?
  11. Felskrivningar/Slarvfel/Särskrivningar här tack!

Par av kompasser Föremålet "Par av kompasser" är egentligen en Passare (i singular på svenska).
  12. Det ryktas att...

Det ryktas att Newell växer.