Senaste innehållet av sulis

1. quests

Vi som har gjort alla tillgängliga quests behöver att The West ser till att fixa nya uppdrag. För som nu när det bara är att samla produkter och en å annan fortstrid har spelet blivit vansinnigt tråkigt. Många andra online spel lägger ut nya uppdrag minst 1/ månad ibland 2/mån som kan ta upp...
  2. skördefest 2020

galet fel av mig ta gärna bort
  3. skördefest uppdragsföremål

breven var skördefest 2019 iår får man uppdraget i saloonen av Henry
  4. skördefest uppdragsföremål

hej står i forumet att alla uppdragsföremål går att sälja . Men fjädrarna , glastuben och tygbitar går inte att auktionera ut ! så det innebär att man kan inte byta ex röd fjäder mot gul fjäder av någon
  5. onehit seger

hej alla hur får man onehitseger ???
  6. den nya tågstationen

var får man detta uppdrag ???
  7. fyrklöverklädessetet

hur får man tag på detta set och de övriga fyrklöverseten för vapen och hästsadel
  8. dagligt uppdrag under självständighets eventet

uppdraget vårt varuhus där man ska uppnå 1000 i återsäljningsvärde vad det nu är ???? någon som vet vad man ska göra för att uppnå 1000 dollar
  9. dagliga uppdrag självständighetseventet

Någon som vet vad återsäljningsvärde betyder och vad man ska göra för att uppnå kravet 1000 detta är ett av kraven i dagliga uppdraget Vårt varuhus
  10. samlarkort Tarot och tivolispel

Hej någon som vet hur dessa samlarkort går att få tag i . Hittar inte dessa i shopen och så vitt jag vet är det väl inte något hantverk som med de andra samlarkorten sulis
  11. Födelsedag 2018

mitt bästa minne är när jag som nybörjare 2011 klarade mitt första uppdrag utan hjälp av andra då var man stolt sedan när jag och geronimo59 hjälpte varandra till att få olika samlingar kompletta genom byten / lån
  12. American set

Hej någon som vet hur man får tag på American kläd set ; American djurset och American vapenset ??
  13. emigrera hur fungerar det

Hej någon som kan förklara 1 hur man gör för att emigrera 2 hur många dagar tar det från V1 till dakota 3 vad händer med befintlig gubbe på den värld man emigrerar till 4 följer allt som man har i ryggsäcken med eller förlorar man något hoppas någon kan svara på mina frågor vänligen...
  14. effektiv hjärtpåse Värld 1

Hej när kommer effektiv hjärtpåse att finnas i shopen att köpa på Värld 1 Finns sedan flera dagar i shopen på Dakota
  15. Marstävling: Våroutfit

https://i.gyazo.com/169e95b72c813b2ddc43c02d4587870b.png