Sökresultat

1. CHEVEYO

Independence Day

Raketerna har försvunnit så man kan varken skicka eller använda dom till konstruktion, har förlorat över 1800 raketer :(
  2. CHEVEYO

TW Världarna och deras öden!

Varför stänger inte InnoGames ner alla världar och öppnat 2st nya, 1 för oss som har redan har sina karaktärer och 1 för enbart nystartade spelare. På det viset skulle det skjuta liv i TW istället för att de få spelare vi är under .se splittras upp på flera världar, samt att dom nyanlända...
  3. CHEVEYO

Packningar

-=Min Packning=-
  4. CHEVEYO

UP Shopen (upb & guld)

Vore bra med möjligheten att kombinera guld och UP bounds när man handlar i UP Shopen, ibland så har man inte tillräckligt av vare sig den ena eller andra men tillsammans så kan man köpa det man vill.
  5. CHEVEYO

Myten (uppdrag) - Nivå 90

Någon som vet hur man ska göra för att förvandla det smälta glaset till polerat glas?
  6. CHEVEYO

Marknaden...

Vet inte om detta har tagits upp tidigare vilket det säkert har, tänker ändå lägga upp ett förslag om det för det behövs verkligen! Varför inte göra så man kan sälja fler saker på en gång av samma vara/produkt än bara en åt gången, kan vara riktigt drygt om man vill sälja ex) 100 kol att...
  7. CHEVEYO

Djurandar

Vad ska man göra med örnen och grizzlyn man får i dom 2 uppdragen från Waupee?, tog ju helt stop efter man slutfört dom 2 uppdragen.
  8. CHEVEYO

Den resande cirkusen

Vad är det för mysko uppdrag man fick från Maya Roalstad?, inget krav...ingen belöning...var bara att acceptera och färdig göra utan vidare?? EDIT: Never mind, hittade cirkusen ;) Ruta 3 -3
  9. CHEVEYO

Nya innevånare sökes!...

Browns Park söker nya innevånare! ...till Browns Park (Hideout for The Wild Bunch Gang) * Du ska vara aktiv och delta i forum och diskussioner. * Ställa upp och försvara våra egna fort. * Nu när våra städer nästan är fulltaliga söker vi endast spelare med hög lvl (lägst 50), enbart soldater...
  10. CHEVEYO

Hole in the Wall...

...söker aktiva spelare, vi kommer att duellera allt och alla ligger därför strategiskt placerade i mitten av kartan intill ett litet fort som staden kan skydda själva. Vi kommer att ställa upp i olika fortslag om det är några som vill/behöver ha hjälp, men inte ingå i några som helst fort...
  11. CHEVEYO

Nått måste hända....

med dom gamla världarna eftersom vi i .se inte får nån ny, håller på att tappa intresset helt och hållet för TW just nu och håller bara gubben vid liv för att se vad som kommer att hända. Kommer antagligen att säga upp mig som Borgmästare i Silver City och flytta ut ur staden, har ingen...
  12. CHEVEYO

.net

Kan man inte använda samma konto på .net servrar som man har på .se servrar, får till svar att lösenordet är felaktigt?
  13. CHEVEYO

Fortstridsbonus

Varför har alla karaktärer UTOM soldater fått extra fortstridsbonusar för sin respektive karaktär i v1.28 Äventyrare Om du börjar med träff 2 i en fortstridsomgång, har du 25% chans att undvika att bli träffad under resten av omgången. Duellant I fortstrider har du 10% chans att få in en...
  14. CHEVEYO

Var är v6?

Skulle inte v6 öppnas samtidigt som v1.27 släpptes, vill ju testa alla features som 1.27 har och inte denna avskalade versionen dom gamla världarna har. :p
  15. CHEVEYO

Lediga husrum i Silver City!

Vi söker AKTIVA spelare som ställer upp i fortkrig när det gäller, du ska ha valt karaktär (nivå 10). 2 stycken byggare som specar speciellt för byggen önskas. 4 stycken soldater/duellanter önskas. Ansökningar skall innehålla: Ålder. Lite om dig själv. Vad ditt mål är. Ansökningar skickas med...
  16. CHEVEYO

Distans tiden helt uppåt väggarna!

Om jag öppnar/klickar på ett ställe på kartan (jobb) så står det hur lång distans tiden är till det jobbet med mina nuvarande kläder och häst (exempelvis 27 minuter), men när jag klickar på (GÅ) så står/blir det (43 minuter)???? Jag reser enbart från punkt A till punkt B. :confused:
  17. CHEVEYO

Inaktiv spelare ockuperar stad!

Har märkt att det är vissa som har startat ett konto på v3 bara för att ockupera en stad så att andra inte kan över ta den, spelaren som bor i staden loggar enbart in så att kontot inte försvinner han/hon har stått kvar på lvl 2 nu i över en månads tid. Detta tycker jag inte är riktigt och...
  18. CHEVEYO

Skytte och närstrids dueller.

Tycker det är helt sjukt att man kan duellera en med ett långdistans vapen med en kniv/yxa/svärd, skulle va mycket bättre om dom gjorde om det så att man bara kan duellera motståndare med samma slags vapen.
  19. CHEVEYO

Uppdraget Avgörandet?

Nån som vet vad som händer om man väljer att hjälpa sheriffen istället för Waupee i uppdraget Avgörandet?, jag vet att om man vill ha Hernandos svärd ska man hjälpa Waupee men har ingen nytta av det eftersom jag satsar på skjutvapen.
  20. CHEVEYO

Fort och dueller.

En sak tycker jag är konstigt! Du kan inte komma in i ett fort som du kan i en stad om du inte är med i staden som äger fortet eller är en allierad stad, men du kan fortfarande duellera spelare som är inne i fortet...hur sjutton går det till? Borde vara så att dom som är inne i fortet...