Sökresultat

1. Diskussion: Migrationer

Tack för hjälpen.
  2. Diskussion: Migrationer

Väntar o väntar Jag undrar hur lång tid det tar att "döda"/avsluta en karaktär? Jag avslutade mitt konto på Dakota den 13 mars strax innan klockan åtta. Idag den 19 kan jag inte flytta min gumma från v1, eftersom det står att jag fortfarande har karaktär på Dakota. Trodde det var fem dagar...
  3. Arbetardagen

Fått svar från support, sista dag att avsluta var 3 sep 2013. :o
  4. Arbetardagen

Tack andersmodo. :)
  5. Arbetardagen

Jag har samma problem som Rammnee. Det finns ingen sista datum att avsluta, och jag tycker det är illa av forumansvariga att inte besvara frågan. Varför kan vi inte avsluta? Svar önskas!
  6. Felskrivningar/Slarvfel/Särskrivningar här tack!

Saknad bokstav "Borgmästare Någonting med borgmästaren att du känner dig illa till mods, du litar inte på honom... Men du går ändå till baken för att hålla vakt." Från Newport uppdraget (när man avslutat id1842): tror det ska stå banken, inte baken ;)
  7. Påsken i The-West

Är jag chanslös, om jag inte lägger slantar på spelet? Jag får en duell varje dag medan premium kan få 4 - alltid 3 efter. // M
  8. Nystart någon?

Lite vemodigt att värld 4 läggs ner. :( Jag lärde känna The West där, i v4, i en liten stad som hette Alamo. Jag är ingen superspelare på något vis, men det jag kan om spelet idag har jag lärt mig på denna server av alla underbara spelare som funnits där. Ett sista tack riktas till Henry...
  9. Diskussion: Stängning av värld 4 och 5

Tack för snabbt svar :D
  10. Diskussion: Stängning av värld 4 och 5

Flyttcirkus Ponera att jag har en karaktär på Colorado, en på v1, en på v4 och en på v5. Jag skrotar v1-karaktären och flyttar över v4-karaktären till v1. Vad händer då med v5-karaktären? Kommer den att flyttas till Colorado och vara dubbelkonto med den karaktär som redan finns där...
  11. Nivåuppgång vid NPC-duell

tomcat13 Tack för hjälpen :D
  12. Nivåuppgång vid NPC-duell

Stiger min duellnivå även vid NPC- duell? Eller bara vid duell mot spelare?
  13. Önskar alla

spelare på värld 4: En underbar alla hjärtans dag! Madame
  14. Bild i profilen

Tack för snabbt svar. Ni kan låsa tråden nu.
  15. Bild i profilen

Jag vill gärna ha en bild i "text"rutan på profilsidan inne i West. Går det och i så fall hur gör jag?
  16. Upprepande uppdrag i Spökstaden

Tack för hjälpen. Bara att vandra hemåt igen :D Lås gärna tråden.
  17. Upprepande uppdrag i Spökstaden

Varför går det inte att starta denna uppdragsserie? http://tw-db.info/index.php?strana=quest&serie=qs_91 Jag är vid Spökstaden och så vitt jag kan se finns inga andra krav som ska uppfyllas.
  18. Emilio Vargas´s sabel i v.4

Tack för hjälpen :) Kan stängas.
  19. Emilio Vargas´s sabel i v.4

Jag syftar på uppdragsserien: Mexikanskt guld. Hjälper det?
  20. Emilio Vargas´s sabel i v.4

Har klarat uppdraget men får ingen sabel i min packning! Vad har jag gjort galet eller missat? / Madame