Sökresultat

1. Höken

Fler födelsedagspresenter!

Godkväll! Vi fortsätter att fira The Wests 10-årsdag. Från och med nu till och med den 28 maj klockan 01:00 gäller följande bonusar på alla världar: +20% energiåterhämtning +20% hälsoåterhämtning +15% pengar från arbeten +15% lycka på arbetet Vi hoppas att ni kan få nytta av detta i...
  2. Höken

Angående uppdraget Fiender (Upprepade helguppdrag)

Uppdraget Fiender (Upprepade helguppdrag) (ID: 2502) -- alltså den upprepningsbara versionen av Fiender (West Point) -- kräver för att kunna avslutas bland annat föremålet Brev från Washington (ID: 50091). Tyvärr så verkar det finnas en bugg i den upprepningsbara versionen av uppdragsserien som...
  3. Höken

Frilansande Tribal Wars 2-utvecklare

Kära The West-spelare och frilansare, vi vill utöka vårt utvecklingsteam för det plattformsoberoende strategispelet Tribal Wars 2. Vi söker 3 frilansande utvecklare som har en passion för våra spel och som ser fram emot möjligheten att hjälpa oss utveckla vårt strategispel: Tribal Wars 2! Är du...
  4. Höken

Oväntad downtime för forum

Kära spelare, Välkomna tillbaka till vårt forum vilket nu är tillgängligt igen. Vi är ledsna över att vi var tvungna att stänga forumet i förebyggande syfte igår och vill be om ursäkt för de bekymmer det orsakat. Vi har nu vidtagit extra åtgärder för att skydda våra spelare ännu bättre. Om...
  5. Höken

Changelog 2.34.1

Changelog, uppdatering till 2.34.1 Uppdateringen kommer rullas ut under kvällen. Uppdraget för att återställa duellfärdigheter inkluderar nu också taktik "Tiderna förändras..." inkluderar nu taktik bland de färdigheter som återställs. Om du redan avslutat uppdraget ber vi dig kontakta...
  6. Höken

Planerat serverunderhåll

Klockan 15.00 idag onsdag kommer vi att utföra underhåll av alla världar, varför de kommer vara otillgängliga i ett par minuter. Vi ber om ursäkt för besväret. /Ert hängivna team
  7. Höken

Fredstider under jul & nyår

Såväl julen som ett nytt år närmar sig med stormsteg, och därmed också fredstider. I år lägger vi ner vapnen följande tider: 2015-12-23 klockan 12.00 till 2015-12-27 klockan 00.00 2015-12-30 klockan 14.00 till 2016-01-01 klockan 14.00 Under fredstid kan inga fortslag deklareras. God jul och...
  8. Höken

Vad hände, egentligen? Framhäv din egen och andras förträfflighet genom historien!

Tycker att stämningen behöver livas upp lite på det här stället, och känner mig samtidigt lite lagom sentimental, så varför inte slå två flugor i en smäll? I den här tråden tänkte jag att vi kunde dela med oss av våra minnen av vår tid på prärien, oberoende av hur kort eller lång den än må vara...
  9. Höken

Officiell rekordtråd för The-West.se version 2.0 och högre.

På grund av uppdateringen av forumet fungerar inte längre de koder som används i denna tråd. Jag kommer att uppdatera tråden så att den fungerar med nya forumet. Tills dess kommer inga nya bidrag införas i den, men du får gärna skicka in ett rekord som vanligt, så lägger jag in det så småningom...
  10. Höken

Varför kan jag inte påbörja uppdraget "Hjälp för(/till?) Fader Brown"

Enligt TW-DB ska det enda kravet för att man ska kunna påbörja uppdraget "Hjälp till Fader Brown" eller vad det nu kan tänkas heta vara att man ska vara minst i nivå 85. När man är det ska man kunna acceptera uppdraget hos Sheriffen. Trodde jag ja... Jag är i nivå 85, men jag får inget uppdrag...
  11. Höken

Hökens Kalkylator - (Ännu) En en kalkylator för byggnadspoäng

Många är vi väl som då och då önskar att vi kunde räkna ut hur många poäng vi kommer lägga till på den där byggnaden vi bygger på. Visst går det ju att googla fram formeln och ta fram miniräknaren och räkna - men det är ju tämligen opraktiskt. Av den anledningen har jag utvecklat flera olika...
  12. Höken

Är W4 nere?

Är det bara jag som inte kan logga in på w4 ikväll? När man trycker på logga in från startsidan laddar sidan endast startsidan. När jag försöker uppdatera "http://se4.the-west.se/game.php#" får jag error "502 Bad Gateway" (se bifogas skärmdump). Skärmdump...
  13. Höken

Fort utan ägare/ägs av en grundstad?

Hur är detta möjligt? Fortet "Högkvarteret 2" på värld fyra ägs av staden "Boston". En grundstad med 0 invånare. (Se bifogas skärmdump). Är det Gaffel & c/o som har lekt med funktionerna, eller hur har det egentligen gått till? Någon annan har ju uppenbarligen ägt fortet tidigare, åtminstone om...
  14. Höken

Välkomna till Iguazu!

Gillar du dueller? Spelar du bara för att det är roligt (och för att få spöa skiten ur andra...)? Skulle du vilja spela i en stad som står utanför lagen, bli en del i Colorados nya maffia? Då är staden Iguazu för dig! Staden Iguazu kommer vara en alliansfri stad. Vi kommer bara spela för att vi...
  15. Höken

Politik forum?

I reglerna omnämns ett politikforum: (Kan också påpeka att det borde stå "relaterat") Även TemplaR pratar om ett Politikform: Min fråga är således, var finns detta politikforum, om det överhuvudtaget finns. Jag har åtminstone inte sett något sådant forum. Om ett sådant forum inte finns, är...
  16. Höken

Förändringarna på forumet.

Efter en kortare tids inaktivitet passade jag på att titta in här igen, och ser ett forum som fått sig ett ansiktsflyt. Tack för det! Något som jag observerat är funktionen "Rykteskraft", jag antar att det helt enkelt bara talar om hur bra rykte viss spelare har, en uppgradering till det...
  17. Höken

ÅÄÖ saknas i forumest "pop up varningar"

Något irriterande problem, på detta forum verkar ÅÄÖ inte kunna visas i varningsrutorna. T ex när man gett rykte åt någon, och försöker igen. Eller när man försöker betygssätta ett ämne som man redan betygssat så kommer denna text upp: Enligt våra uppgifter har du redan betygsatt det...
  18. Höken

Är Gaffel på väg tillbaka?

Gaffel (fd CM, nu mera ansvarig för Grepolis och Tribalwars) har börjar dyka upp med några inlägg här på forumet, för första gången på bra länge. Vilket ju alltid är trevligt. Frågan är därför, är Gaffel här för att stanna, och i sådana fall med vilken roll? Eller vikarierar han endast...
  19. Höken

Ang. rykte

Detta är väll inte någon stor sak, men kanske kan det vara en litet motivationshöjare, vad vet jag? Nåja, till saken. Alla har nog observerat funktionen med rykte har på furumet. Genom att klicka på vågen bredvid ett inlägg kan man välja att ge litet "rykte" till inlägget. Alltså visa för...
  20. Höken

Upcoming changes – Release notes 1.31 (Icke officiell post)

Detta är de planerade ändringarna för 1.31 (publicerat på dev blog (länk). Förmodligen kommer vårt eget team att publicera en översatt version snart, men tills det sker får vi nöja oss med denna. Crafting the Poker with Tutorial! New Features - New tutorial and introduction questline -...