Sökresultat

1. Raawmeat

Mitt tävlingsbidrag - Tävling 3

Vit chokladkaka
  2. Raawmeat

Mitt tävlingsbidrag - Tävling 1

1 påsk 2 Alla hjärtans dag 3 De dödas dag 4 självständighetsdagen 5 Oktoberfest
  3. Raawmeat

Apriltävling: Småuppdrag

2007?
  4. Raawmeat

Marstävling: Våroutfit

http://i.imgur.com/HuHCPyx.png
  5. Raawmeat

Sänk priserna på guldklimpar kraftigt

Det var samma sak under "Halloween" eventet då det enbart gick "muta" med guld först och efter konstant tjatande från de spelare på betan så blev det ändrat tillbaka med obligationer. Detta kan jag dock förstå till en viss del då de försöker hitta sätt att få in mer pengar men även tar och...
  6. Raawmeat

Diskussion: Changelog 2.32

Dock isåfall får dom göra att Resistansen har slumpnummer i beräkningen och inte liknande som idag. Samt får de isåfall dölja Vigör samt Skytte om de skall dölja Hårdhet/Reflex :) Själv tyckte jag det var bra som det var med resistansen då det har fördelar och nackdelar med att vara en fast...
  7. Raawmeat

Kompensation ang server strul Dakota mm

Har vi tur får vi nog den nästa år. Som sagt om vi har tur :(
  8. Raawmeat

Kompensation ang server strul Dakota mm

Mest troligt efter eventet. Men "vox jobbar på det".
  9. Raawmeat

Fortslag - Pilar och annat

140 pilar i anfall på ett fullt stort fort skulle nog inte vara det bästa. Det fungerar i mindre antal men fortslag är helt enkelt för mycket folk. (Enligt min åsikt)
  10. Raawmeat

Day of the dead questline

Se det positivt att vi fick det före det skulle komma ut än att problemet kanske vart att det blev försenat eller inte fungera alls som allt annat häromkring ;) .
  11. Raawmeat

Äventyr

Jo, mitt under eventet med känns det som mer tryck då de flesta vill se till att få ihop sina blommor så dom har någon chans att få alla delar utan att köpa guld i enorma mängder (kanske var planen?). Sedan det citatet har hittat sin rätta plats ännu en gång. Visst enstaka fel uppstår (dock...
  12. Raawmeat

log in problem

Detta kan jag inte svara på, får nog vänta på att en moderator svarar. :)
  13. Raawmeat

log in problem

Jag skulle gissa på uppdatering 2.31 som den skulle komma idag.
  14. Raawmeat

InnoGames..

"Enstaka dueller kan vara en eller ett par om dagen också, inte där folk går all in för att svimma." Så du påstår nu att cybben hittar på att han kan ta "enstaka dueller" för sist jag kollade mina rapporter så är det oftast inte ens en om dagen dock i vissa enstaka har det vart fler dock hans...
  15. Raawmeat

Felskrivningar/Slarvfel/Särskrivningar här tack!

Nuvarande: "Bass Reevess gevär" Har ett för många "s" i "Reevess" om man jämnför mot revolver och kniven eller de andra språken. Förbättrnig: "Bass Reeves gevär"
  16. Raawmeat

InnoGames..

För det första "noll dulla mer" menar du att jag inte kan göra 0 dueller mer? :o Dock 0% motiovations dueller är något jag har aldrig gjort då jag inte började duellera här förrän efter uppdateringen. Sedan när har du hört mig "gnälla" över 0% motivations dueller? "Kan mycket väl ta enstaka...
  17. Raawmeat

InnoGames..

Vänta tills du ser det nya eventet som är på fredag ;) . De som vill ha en enda event del är i princip tvingade att köpa guld eller ha riktig tur. Då du får ett gratis försök per dag eller får betala 25 guld och det är större chans att inte få något med varje nivå då når.
  18. Raawmeat

InnoGames..

Jag tror du har missat att detta skall vara ett "western" liknande spel och det är nog dags för dig att byta till "my little pony" eller något liknande där du nog kan få vara i fred. Jag tror du har missat hela poängen så som jag ser det, B0lters påpekar om de i låg nivå med hög duellnivå...
  19. Raawmeat

Det ryktas att...

Det ryktas att inno försöker göra spelet ännu mer "pay to win" med det nya "De dödas dag" eventet.