Sökresultat

1. Höken

Uppdatering av hantverksprodukter.

Intressant tanke! Jag lyfter det.
  2. Höken

Hökdansarens kniv

Bra fråga, och dåligt besvarad tråd... Jag lyfter frågan, tack!
  3. Höken

Språk

--spelreglerna Gällande stadsnamnen är det nog litet mera flytande och mycket kan nog tänkas falla under "citat och fraser på andra språk i passande situationer", men det är endast min uppfattning och inget vi har tagit något övergripande beslut kring.
  4. Höken

Internationella Guldrushen

FAQ – Regler och riktlinjer Alla nuvarande spelregler gäller (engelska/internationella reglerna och de svenska reglerna). Även vår integritetspolicy och de allmänna villkoren gäller. Alla regelbrott inklusive de relaterade till kommunikation kommer hanteras som om du spelade på din vanliga...
  5. Höken

Fler födelsedagspresenter!

Godkväll! Vi fortsätter att fira The Wests 10-årsdag. Från och med nu till och med den 28 maj klockan 01:00 gäller följande bonusar på alla världar: +20% energiåterhämtning +20% hälsoåterhämtning +15% pengar från arbeten +15% lycka på arbetet Vi hoppas att ni kan få nytta av detta i...
  6. Höken

Födelsedag 2018

Deltar förstås inte i tävlingen, men minns att jag först började spela aktivt på värld 3. Har förträngt vad staden hette, men minns hänget på IRC, räkmackas ledning i fortslagen (inte minst på v2 med FK och FSA -- aldrig har fortslag varit en så stor sport som då!) och utmaningen att som ny nå...
  7. Höken

emigrera hur fungerar det

1: Du hittar migrationsinformationen under kugghjulet > fliken konto > knappen karaktärsförflyttning 2: Förutsatt att du inte har någon karaktär på målvärden skall det ske över natten. Har du en karaktär dit du vill migrera måste du som sagt först ta bort den, vilket tar 5 dagar. 3: Du kan inte...
  8. Höken

Diskussion: Changeloggar

Alla hjärtans dag-eventet skall inte börja förrän i morgon den 14:e. Uppenbarligen har det blivit fel med de två upprepade uppdragen så att de kan påbörjas idag. Vet inte om de hjärtana räknas dock. Butch Cassidys namnröra ska jag föra vidare. Ber om ursäkt för att det fallit bort i denna...
  9. Höken

Angående uppdraget Fiender (Upprepade helguppdrag)

Uppdraget Fiender (Upprepade helguppdrag) (ID: 2502) -- alltså den upprepningsbara versionen av Fiender (West Point) -- kräver för att kunna avslutas bland annat föremålet Brev från Washington (ID: 50091). Tyvärr så verkar det finnas en bugg i den upprepningsbara versionen av uppdragsserien som...
  10. Höken

Junitävling!

Rätt bild skall nu vara inlagd och instruktionen förtydligad. Lycka till! Tävlingen avslutas den 30 juni klockan 21:00.
  11. Höken

Changelog 2.53

Vi har på grund av tekniska problem tvingats skjuta upp uppdateringen på obestämd tid. Vi beklagar dröjsmålet.
  12. Höken

Förnya en gammal uppdrags rapport

Du måste som sagt ha själva rapporten kvar, har du det inte kan du inte heller uppdatera länken.
  13. Höken

Förnya en gammal uppdrags rapport

Om du har rapporten kvar så kan du uppdatera länken, men har du det inte så är jag rädd att det inte finns någon möjlighet att få tillbaka rapporten.
  14. Höken

Diskussion: Changeloggar

Det borde finnas hos Maya, men så verkar ju inte vara fallet i ditt fall... Jag ska höra mig för få se.
  15. Höken

Mormor i norr (The Last Frontier)

Uppdragsserien var endast tillgänglig mellan den 21 november och 15 januari. Den går vad jag förstår inte längre att slutföra.
  16. Höken

Julerbjudande 2016

Undrar du vilka bonusar det nya julsetet, Ded Moroz set, ger? Svaret hittar du nu i såväl posten ovan som på den engelska wikin: Ded Moroz set. wiki.the-west.net.
  17. Höken

Mayas affärside

Broschyren ska finnas att hitta på arbetet Bakhåll.
  18. Höken

Oäkta guldtacka

Jag som inte är läskunnig, verkar det som... Den upprepningsbara versionen av uppdraget (som du påbörjat) är bara tillgänglig mellan den 11 och 19 november. Den icke-upprepningsbara är ju dock tillgänglig mellan 11 november och 3 december (och då bara med begränsning på första uppdraget i...
  19. Höken

Oäkta guldtacka

Den oäkta guldtacka som du, bland annat, behöver för Mayas Trick (Svart skatt (del 1)) hittar du enligt följande: (0. Se till att du har accepterat uppdraget) 1. Utrusta kattguld i produktrutan 2. Utför arbete: Släck en brand, du kommer då att erhålla Smält kattguld 3. Utrusta Smält kattguld i...
  20. Höken

Frilansande Tribal Wars 2-utvecklare

Kära The West-spelare och frilansare, vi vill utöka vårt utvecklingsteam för det plattformsoberoende strategispelet Tribal Wars 2. Vi söker 3 frilansande utvecklare som har en passion för våra spel och som ser fram emot möjligheten att hjälpa oss utveckla vårt strategispel: Tribal Wars 2! Är du...