Sökresultat

1. Höken

Uppdatering av hantverksprodukter.

Intressant tanke! Jag lyfter det.
  2. Höken

Hökdansarens kniv

Bra fråga, och dåligt besvarad tråd... Jag lyfter frågan, tack!
  3. Höken

Födelsedag 2018

Deltar förstås inte i tävlingen, men minns att jag först började spela aktivt på värld 3. Har förträngt vad staden hette, men minns hänget på IRC, räkmackas ledning i fortslagen (inte minst på v2 med FK och FSA -- aldrig har fortslag varit en så stor sport som då!) och utmaningen att som ny nå...
  4. Höken

emigrera hur fungerar det

1: Du hittar migrationsinformationen under kugghjulet > fliken konto > knappen karaktärsförflyttning 2: Förutsatt att du inte har någon karaktär på målvärden skall det ske över natten. Har du en karaktär dit du vill migrera måste du som sagt först ta bort den, vilket tar 5 dagar. 3: Du kan inte...
  5. Höken

Diskussion: Changeloggar

Alla hjärtans dag-eventet skall inte börja förrän i morgon den 14:e. Uppenbarligen har det blivit fel med de två upprepade uppdragen så att de kan påbörjas idag. Vet inte om de hjärtana räknas dock. Butch Cassidys namnröra ska jag föra vidare. Ber om ursäkt för att det fallit bort i denna...
  6. Höken

Junitävling!

Rätt bild skall nu vara inlagd och instruktionen förtydligad. Lycka till! Tävlingen avslutas den 30 juni klockan 21:00.
  7. Höken

Förnya en gammal uppdrags rapport

Du måste som sagt ha själva rapporten kvar, har du det inte kan du inte heller uppdatera länken.
  8. Höken

Förnya en gammal uppdrags rapport

Om du har rapporten kvar så kan du uppdatera länken, men har du det inte så är jag rädd att det inte finns någon möjlighet att få tillbaka rapporten.
  9. Höken

Diskussion: Changeloggar

Det borde finnas hos Maya, men så verkar ju inte vara fallet i ditt fall... Jag ska höra mig för få se.
  10. Höken

Mormor i norr (The Last Frontier)

Uppdragsserien var endast tillgänglig mellan den 21 november och 15 januari. Den går vad jag förstår inte längre att slutföra.
  11. Höken

Mayas affärside

Broschyren ska finnas att hitta på arbetet Bakhåll.
  12. Höken

Oäkta guldtacka

Jag som inte är läskunnig, verkar det som... Den upprepningsbara versionen av uppdraget (som du påbörjat) är bara tillgänglig mellan den 11 och 19 november. Den icke-upprepningsbara är ju dock tillgänglig mellan 11 november och 3 december (och då bara med begränsning på första uppdraget i...
  13. Höken

Oäkta guldtacka

Den oäkta guldtacka som du, bland annat, behöver för Mayas Trick (Svart skatt (del 1)) hittar du enligt följande: (0. Se till att du har accepterat uppdraget) 1. Utrusta kattguld i produktrutan 2. Utför arbete: Släck en brand, du kommer då att erhålla Smält kattguld 3. Utrusta Smält kattguld i...
  14. Höken

Närproducerad öl

Du kan hitta "Närproducerad öl" på något av följande arbeten: "Mal säd", "Handel" och "Ficktjuv". Se vidare franska wikin. Trevlig helg!
  15. Höken

Forum länk

Länken fungerar utan problem för mig också. Prova gärna att rensa cachen i din webbläsare och se om det löser problemet :)
  16. Höken

Indiancermonihalsband

Precis. Det fungerar alltså inte att ta på sig halsbandet efter att man knockats för att på så vis återställa HP/energi, utan du måste som cybben säger ha haft det på dig redan när du knockades; se det som en försäkring :) Provade precis själv att utrusta halsbandet, så så långt bör det...
  17. Höken

Forum länk

Det är tanken att den ska peka till det externa forumet (detta forum) :) Länken till stadsforumet hittar du (som bekant) i stadsvyn.
  18. Höken

Handelsresare Joe

Tack för att du uppmärksammar oss på detta! Du har helt rätt i att det finns två föremål som heter "Grönt örnbälte"; id 11216000 (som i själva verket är grått och som verkar vara det du erbjuds hos handelsmannen) och id 11219000 (som faktiskt är grönt). Jag rapporterar det vidare, så borde det...
  19. Höken

korg med barn

Det verkar (av den franska wikin att döma) som att du ska kunna hitta korgen, och barnet, på något av följande arbeten: Led en expedition, Arbeta för Wells Fargo, Utfoska eller Arbeta som Pinkertonagent (jag översätter fritt från franska på telefonen, så förhoppningsvis är det så jobben heter på...
  20. Höken

Mayas affärside

Hej! Du hittar stickorna på arbetet "Jobba för logen". Tyvärr verkar information om uppdragsserien inte finns på något mer lättåtkomligt ställe än franska wikin; jag bifogar en länk dit, kanske är det bättre än inget... :) https://wiki.the-west.fr/wiki/Id%C3%A9e_commerciale
Topp