Aretha den kallblodiga hur besegra?

SergioL

Member
Aretha den kallblodiga i den resande cirkusen har jag lite problem att besegra. Eller snarare det går inte alls. Är det på ett liknande sätt som andra dueller, dvs byta utrustning lite och nöta på en så där några dussin gånger eller är det någon speciell taktik?
Tydligen skall man duellera henne tre gånger på raken och jag inte ens klarat av den första.

sharp shoter

New Member
Forumpersonal
Community Manager
The West SE-teamet
Är inte säker på att hon speglar dina färdigheter men skulle tro det. 1 Se till att ha mer Utseende än Taktik. 2 . har hon skjutvapen då tar du närkampsvapen. 3. Sikte på huvudet och se till att du står upp och inte duckar något. Det är dom bäst tipsen jag har mot NPC som du ska duellera via uppdrag

SergioL

Member
Gick inte så bra i alla fall. Gick ungefär 40 omgångar mot henne vann alla men lik förbaskat ingen totalseger. Fick fylla på hälsopoäng under tiden men icke.
Och de två första duellerna i serien där med tre gick efter 30 omgångar att vinna med standarduppsättning dvs pistol mot pistol och mest fokus på taktik och skytte.

Men den här som sagt inte alls trots 211 i utseende, yxa mot pistol och vinst i varje duell.

SergioL

Member
Så där nu var hon avklarad. Chansade att ha setet som man har när man gör uppdraget Guida Gröngölingar. Hade gjort det uppdraget innan och så fungerade det direkt.
Fast det är klart kan också bero på att jag duellerat henne nog över 100 gånger

Senast ändrad:
Topp