Bästa skada

Breagon

Guest
Vad är högsta skada ni gjort i duell nu?
Jag lyckades komma upp i 110 skada :)

calleG

Member
Det är ju inte speciellt intressant när det typ bara är 30 pers som gjort en duell hittils. Men bra iallfall, 100 är ju en riktig milstolpe:rolleyes:

Edit:12 stycken

Buffalo Bill Cody

Guest
Jag lyckades idag åstadkomma 709 i totalskada på samme person som skapade denna tråd:D

de Wolff

Guest
vilken klass duellerade du när du fick till den träffen?

Jag är så jä**a stolt över min högsta på 86.

Men jag har bara duellerat soldater och duellanter så jag vet inte om detta gäller något annat eller om det bara är någon form av slump =)

(detta är första gången jag spelar The-West så jag har inte en aning om någonting så förbered er på dumma frågor)

calleG

Member
vilken klass duellerade du när du fick till den träffen?

Jag är så jä**a stolt över min högsta på 86.

Men jag har bara duellerat soldater och duellanter så jag vet inte om detta gäller något annat eller om det bara är någon form av slump =)

(detta är första gången jag spelar The-West så jag har inte en aning om någonting så förbered er på dumma frågor)
Det var mot en duellant. Träffen var i huvudet och jag använde frätande syra.

RichardaRetard

Guest
Jag blev träffad med 312 i skallen :)

totalt 1000 på mig (svimmade) är rätt säker att denne person skulle ha gjort mer skada ifall jag haft mer hp :)

Hernandos svärd träffade mig :)
Jag kan nog gissa på att det var räkmackan som hade svärdet :)

Gjördenz

Guest
Det var räkmacka som gjorde det ja :)
Vet att 2:an är slim the hid med 945 :D

Grattis till dessa båda :)

calleG

Member
räckmacka gjorde 1000 på mig på 5omgångar, skulle jag haft mer hp, så jag överlevt i 8omgångar så skulle den teoretiska skadan bli typ 1500 lr så.
räkmackas svärd gör dubbel så hög skada som min precionsrevolver, så om jag hade haft ett vapen med samma skada som hans hade min teoretiska skada varit 2106:p

Jebediha

Member
räkmackas svärd gör dubbel så hög skada som min precionsrevolver, så om jag hade haft ett vapen med samma skada som hans hade min teoretiska skada varit 2106:p
jo fast han missade ju 1 av 5 och i 2omg så gjorde han bara 17x resp 22x i skada :)

med 8*3xx träff så 24xx :)

fast det är ju 2 skilda vapen typer samt att det beror ju på specc med :)

räkmacka

Guest
Nädå, jag finns här som mig själv ;)
Och det är ju som ni säger inte så svårt att leda skadeligan med tanke på mitt vapenfynd.

Men faktum kvarstår, teori är teori och praktik praktik...hehe