Då var det dags för Värld 2 att stänga igen portarna.

Nelkstar

Moderator
The West SE-teamet
Sådär, då har jag ännu en gång rensat tråden på inlägg som inte är det minsta relevanta när det kommer till att värld 2 skall stängas.
Ni vet mycket väl att personliga påhopp och off topic-tjafs raderas och i vissa fall även bestraffas, så för allas trevnad och glada
humör föreslår jag att ni tar sådant privat (eller, föredragsvis, inte alls) istället.

Håll er till ämnet nu så slipper vi hänga lås på en tråd som faktiskt kan vara till hjälp för de spelare som har frågor om migreringen.

DeletedUser1032

Guest
V.2

Jag personligen tycker att de är för många trådar överallt. Så råkar man skriva fel o man blir avstängd, jätte kul.:mad:.. Och nu i den här värld 2 får ni fixa all personliga saker man skaffat till de övriga världarna, vi har suttit i timma och spelat för att få i hop saker så raserar ni allt. Jag tycker de är för JÄ..Ligt, och nu blir jag rensad från att skriva inlägg, men jag kommer knappast att rekomenderara någon annan spela The West..synd att de är så..
BAD STIL.

DeletedUser

Guest
Jag personligen tycker att de är för många trådar överallt. Så råkar man skriva fel o man blir avstängd, jätte kul.:mad:.. Och nu i den här värld 2 får ni fixa all personliga saker man skaffat till de övriga världarna, vi har suttit i timma och spelat för att få i hop saker så raserar ni allt. Jag tycker de är för JÄ..Ligt, och nu blir jag rensad från att skriva inlägg, men jag kommer knappast att rekomenderara någon annan spela The West..synd att de är så..
BAD STIL.

Ingen som blir avstängd för att man skriver i fel tråd, du har inte fått någon varning och ingen har "rensat" dina inlägg, vad jag kan se.
Om du bara håller dig till ämnet för respektive tråd så går det inte fel, det ända som händer är en varning.

För övrigt så finns fortfarande chansen att flytta sin karaktär från denna värld, och då följer både packning och pengar med, så där behöver du inte vara ledsen heller.

Jag har en fråga angående migreringen, jag vet att det tar 5 dagar för min v.1-gubbe att raderas, men hur lång tid tar själva migreringen av min v.2-gubbe? :D

Det tar en dag, precis som det redan är skrivit, men egentligen så beror det på när man lägger in sin förfrågan om migreringen. En migration mellan världar sker alltid på natten, mellan 03:00 och 06:00 om jag inte är helt ute och cyklar, så ansöker du om att migrera 07:00 så tar det nästan ett dygn, men ansöker du om att migrera kl 00:00 så tar det självklart inte lika lång tid. Det är samma när en karaktär tas bort från världen, det sker på natten.

DeletedUser1032

Guest
byta värld

Men om jag vill få min värld 2 karaktär överflyttad till Dakota hur gör jag och vart ska jag skriva in det då..

DeletedUser3290

Guest
Det förklaras här. Men du kan inte flytta till Dakota, så det spelar nog ingen roll var du skriver just det.

Den korta versionen: Inställningar => Konto => Karaktärsförflyttning

DeletedUser3246

Guest
Jag satte min gubbe på radering på v.1 den 14:e kl.06.14 och det står att det ska ta 5 dagar.. men den är fortfarande där!

Jag ska åka till min flickvän nu idag och vara där en vecka så jag kommer inte kanske inte kunna migrera under den tiden och när jag kommer tillbaka har v.2 redan stängts! Jag hoppas verkligen att min v.1-gubbe raderats innan jag åker mot tågstationen om ca. en timme annars blir jag jäkligt förbannad!

Jag skriver här för jag tror det är större chans att någon moderator hinner läsa det här än om jag skickar en ticket..

Topp