dåligt gjort kan den ändras? (stadsforumet)

mansor

Member
Salam aleikum bröder,systrar

nu jag en fråga (handlar om stadsforum) nu skriver jag en tråd i forum som välkommen och en anna skriver där tack när jag loggar in på the west så sen när jag går till stadsforum är min tråd med fylt med gul.

alås jag menar så här när man nån skriver nån va den lätt hitta förr alså den ståg gul färgat på den tråd jag ej läst men nu är den inte så alså när nån skriver nån i stadsforum måste man gå genom alla tråd i forum för hitta den som skrivit idag typsom.

detta måste ändras annars är den ju inget ide använda stadsforum när nån skriver måste man beseöka varje tråd för hitta den skrivit idag då typ förr va den gulfärgat så såg man den va nya

lite fel stavat men rättar till senare jag är hemma men går fatta ändå :)

Senast ändrad:

Jonthe18

Member
Vapnet på vänster sida om alla trådar blir mer ifylld när det är någon som skrivit i den. Hoppas det var svar på din fråga.

mansor

Member
Vapnet på vänster sida om alla trådar blir mer ifylld när det är någon som skrivit i den. Hoppas det var svar på din fråga.
menar när jag skriver nån i forum så blir den gulmärkerat när jag läser så blir den gråmärkerat nu är alla grånmörkerat då vet man inte vilken som är nya i stadsforum;)

Höken

Administratör
Forumpersonal
The West SE-teamet
När alla är gråa så finns det väl inga nya trådar som uppdaterats sedan du senast läser tråden?