Diskussion: Changeloggar

voxscientia

Administrator
The West-teammedlemmar
The West SE-teamet
Howdy!

Här kan vi diskutera changeloggar och uppdateringar som lanseras.

/Ert hängivna team

Höken

Administratör
The West-teammedlemmar
The West SE-teamet
Det borde finnas hos Maya, men så verkar ju inte vara fallet i ditt fall... Jag ska höra mig för få se.

cybben

Member
Fortfarande inget uppdrag, ger upp. får väl helt enkelt står över detta. hoppas det inte var en fin belöning på slutet bara. :(

cybben

Member
Fick efter vissa besvär fram uppdraget den otroliga resan, men nu kommer (inte) nästa Nya världar fram "SUCK"

cybben

Member
men som vanligt syns den inte hos mig, kommer den i salonen eller ska jag leta hos alla uppdragsgivare på kartan? vet inte om jag orkar den proceduren igen efter förra som inte kom fram.

Ahram

Member
Den kommer ved Waupee i saloonen, når den altså kommer. Synes dog det er skidt at teamet ikke giver os korrekte oplysninger.

Nelkstar

Moderator
The West-teammedlemmar
The West SE-teamet
På tal om uppdateringar och sånt. Kan tycka att det vore roligt med en lite större uppdatering än "du kan nu sälja ______" och "megaliten bugg fixad".
Slutar aldrig drömma!

Ahram

Member
Synes det er fint med bugfixes og at vi kan sælge sættene... men at navnene stadigt ikke er rettet, det er bare for slapt.
Få nu rettet Butch "Byggaren" Cassidy sættet. >.<

Ahram

Member
Nogen melding om hvornår Byggarens Butch Cassidy sættet får navnene fikset? Eller skal vi se det som et tegn på at InnoGames helt har opgivet alt andet end det som sælger guld?