Diskussion: Community Reports

theEcco

New Member
Min fråga blir hur MPI:s kommer att fungera mer specifikt. Det första jag tänker är hur ofta man kommer göra det, kommer det att kräva någons sorts UPO/Guld för att korta ner väntetid/energibar till MPI:s eller kommer det att vara en viss tid för alla?

Självklart förstår jag att ni inte direkt har svar till det, men vi kan ju alltid diskutera det :D

Jag gillar verkligen att de blir ändringar på dessa 0 motivations fegisar!

Sedan är det synd att man inte kan skicka pengar till andra spelare via banken direkt, som man kan på tyska världarna, iaf då jag spelade där. Mycket mer effektivit än att ma ska lägga ut en produkt för, t.ex. man ska låna ut 20 000 till en annan, mycket bättre skicka det direkt via banken ist för lägga ut en en billig produkt för 20 000...

Scorpione

Member
Jag gillar verkligen att de blir ändringar på dessa 0 motivations fegisar!

Sedan är det synd att man inte kan skicka pengar till andra spelare via banken direkt, som man kan på tyska världarna, iaf då jag spelade där. Mycket mer effektivit än att ma ska lägga ut en produkt för, t.ex. man ska låna ut 20 000 till en annan, mycket bättre skicka det direkt via banken ist för lägga ut en en billig produkt för 20 000...
Alla får väl fan välja en egen spelstil?

Alla får väl fan välja en egen spelstil?
Vårda ditt språk. Om du inte kan diskutera på ett forum utan att svära bör du heller inte diskutera på forumet.

Till saken, klart alla får välja en egen spelstil, duellant är en, inte 0-motivations duellant som bara förstör för de andra som valt en riktig spelstil, som byggare, äventyrare, jobbare, fortstridare, duellant. Duellant för att gå upp i duellnivå med strävan om att hamna rank 1 i duellranken och tycker dueller är spännande hur det ska gå, det är en spelstil, men att vara 0-motivations duellant är ingen spelstid, för att då är man bara ute för att förstöra, du kan inte tycka det är spännande, då nästan alla dueller är solklar vinst och du har ingen strävan efter att bli bäst och du förstör bara för de som valt en riktig spelstil.

But that's just my opinion.

Steph

Guest
Just järnvägen är det väldigt mycket frågetecken kring hur det ska utföras, men det var nog ett utav förslagen som flest länder hade som förslag.