Diskussion: Migrationer

Steph

Guest
Här kan ni diskutera eller ställa frågor kring migrationsrutterna vi öppnar i mars.

Originaltråden finner ni här

RavenDB

Member
Men varför tömma den NÄST mest aktiva världen Colorado när det är V1 som hade behövt migreras V1 är ju helt död, utan marknad, spelare etc???

Squadron

Member
KUL! Funderar bara över alla argument som dök upp i den föregående tråden om att detta i princip var omöjligt. Vad hände?

Kul anyhow, bra jobbat Steph

Steph

Guest
Jag har gjort det ganska klart för tyskarna att jag inte öppnar en ny värld före vi stänger åtminstone en till värld.

tebbe

Member
Jag går så långt som att påstå att 3 världar måste stänges OM en ny värld kommer.
Alltså, stänga V1, Arizona, Colorado, låta dessa migrera till Dakota.

Håller med Anders, Börjar bli bra segt och trökigt även på V1. Hörde även att Arizona tydligen bara hade 138 spelare där eller nå....

Så Dakota och Colo skulle jag spara om det skulle vara så....
Helst som Anders säger om det ska komma en ny värld.

Dr x

Member
Jag går så långt som att påstå att 3 världar måste stänges OM en ny värld kommer.
Alltså, stänga V1, Arizona, Colorado, låta dessa migrera till Dakota.
Håller med Anders, Börjar bli bra segt och trökigt även på V1. Hörde även att Arizona tydligen bara hade 138 spelare där eller nå....

Så Dakota och Colo skulle jag spara om det skulle vara så....
Helst som Anders säger om det ska komma en ny värld.
Rätta mig om jag har fel, men var det inte från början tänkt att en migration skulle göras från arizona till dakota, innan arizona stängdes ner, för att vi som har flera bra karaktärer inte ville radera någon av de på v.1, arizona eller colorado?...

Om det bara blir dakota som blir kvar så måste jag radera 3 gubbar, och förlora flera bra gear som jag för en tid sedan tvivlade på att få tag på.

Tror dessutom inte att det är så många som spelar på de världarna, som inte redan spelar på dakota. Mycket skönt att man kan migrera till dakota från arizona framförallt. V.1 är det nog minst lika många aktiva som på colorado, bara att det är många fler som inte deltar vid striderna och som kör uppdrag och sådant.

FULLCLIP 94

Banned
Försök att inte sabba detta nu genom att öppna en ny värld. Mycket nytt på sistone och en ny värld skulle troligen vara anledningen till att jag bojkottar svenska servrarna helt.

Men kan vi migrera och få ihop många spelare till dakota och göra den till en händelserik och aktiv värld så kommer det nog bli många nöjda miner bland oss.