Förloppsindikator

Vilken förloppsindikator passar bäst in?

• Förslag 1

Röster: 9 21,4%
  • Förslag 2

Röster: 2 4,8%
  • Förslag 3 - Ingen mätare över huvud taget

Röster: 31 73,8%

• Totalt antal röstare
    42

SB40plus

Guest
Joony (community manager) sade i den tråden att beslutet att ha den redan var fattat (13/2). Jag såg det på ett annat ställe tidigare.
Steph, detta kanske du inte kände till då, men det känns onödigt att ha en omröstning om något som redan är bestämt...
När vi spelare klagar, gnäller, beter oss barnsligt osv angående vår kontakt med Inno och deras representanter är det oftast sådant här vi klagar på. Ett totalt och massivt ointresse att lyssna på oss eller att göra som vi önskar.
Tyskarnas community manager tyckte själv att supporten alltid var på semester även hos dem.
Det är på grund av saker relaterade till detta som ni har tappat 95% av alla spelare.

Nelkstar

Moderator
Forumpersonal
The West SE-teamet
Läser man det första inlägget Steph gjorde så står där rätt tydligt att det är bestämt.
Vi har bestämt att till nästa uppdatering så kommer en förloppsindikator att finnas på kartan för att visa hur mycket kvar du har av arbetet.
Däremot ser jag det som positivt att det tredje alternativet finns för då vet utvecklarna var
någonstans spelarna egentligen står i frågan. Sen om de väljer att agera på detta eller inte är
en annan historia som inte vi kan råda över, men jag är glad att vi åtminstone fick möjlighet
att uttrycka den åsikten till skillnad från de länder som bara hade två alternativ.

SB40plus

Guest
Det låter fint, men jag är helt övertygad om att de inte ens har en aning om resultatet i den svenska omröstningen. För de skiter i det.

Nelkstar

Moderator
Forumpersonal
The West SE-teamet
Jag är övertygad om det motsatta. Min övertygelse är nog lite starkare också eftersom jag inte bara gissar ;)

SB40plus

Guest
Sådana antydningar utan förankring i verkligheten har jag med flera hört i många år. Sorry, men det är inte trovärdigt.

Nelkstar

Moderator
Forumpersonal
The West SE-teamet
Du är fri att tro vad du vill, liksom de flesta andra som föredrar att dra sina egna slutsatser framför att lyssna på de som
faktiskt har lite koll på läget. Vi tar till oss av kritiken vad gäller det tredje alternativet - nästa gång kanske det är räcker
med att man har möjlighet att skriva i tråden om man är missnöjd med idén, så undviker vi förhoppningsvis missförstånd.