FAQ: Plundringståget (lvl 67 uppdrag)

DeletedUser3270

Guest
Nej Losern96....det funka inte heller. Blir gråmarkerat. Suck får försöka lägga om erfarenheterna eller köpa till högre grejor för att kunna ha kuvertet med i packningen, måste vara det som spökar, eller?

Morgul

Guest
Om det nu inte är den gröna sjalen? Jag har ännu inte gjort den varianten av uppdraget, men antar att vilkoret kvarstår genom flera delar av uppdragserien.

rödlök

Guest
Nej Losern96....det funka inte heller. Blir gråmarkerat. Suck får försöka lägga om erfarenheterna eller köpa till högre grejor för att kunna ha kuvertet med i packningen, måste vara det som spökar, eller?
Nej, det beror inte på brevet.

Du vet väl om att du måste befinna dig på rätt plats med va, för att kunna avsluta uppdraget?

Sedan tror jag det är en tisdag eller torsdag just det uppdraget ska avslutas.

DeletedUser3270

Guest
Tack JoHo90...jo jag var vid Coyote-öknen med, testat allt. Nu är pricken borta, får kolla igen det här på tisdag.

NuTsO

Guest
....

När man piskat traitor och ska till dickinson skogen måste det vara en onsdag för att sedan kunna anfalla diligensen?

Dödn

Guest
Väljer man beslut 1 (Nyckeln) så skall man besegra Lucas samt Scott i slutet av uppdragsserien. Hade själv problem med att klara av dom så tänkte dela med mig av infon från mina rapporter.

Siffrorna står för rundor, sedan står det vart du skall undvika/sikta och inom parentes vart fienden siktar.

Källkod:
[B]Lucas[/B]

Undvik: 

1+5 Luta höger (Vänstra armen)
2+6 Luta höger (Vänstra axeln)
3+7 Luta höger (Vänstra axeln)
4+8 Ducka/höger/vänster (Huvudet)

Sikte:

1+5 Vänstra armen
2+6 Vänstra armen
3+7 Vänstra armen
4+8 Högra armen

[B]Scott[/B]

Undvik:

1+5 Ducka/höger/vänster (Huvudet)
2+6 Luta vänster (Högra axeln)
3+7 Luta höger (Vänstra axeln)
4+8 Luta höger (Vänstra axeln)

Sikte:

1+5 Högra armen
2+6 Högra armen
3+7 Högra armen
4+8 Högra armen

DeletedUser3688

Guest
För att få nycklen. Skall jag då gå till Sheriff John och underätta eller påbörja konversation med banditerna?

Morgul

Guest
För att få nycklen. Skall jag då gå till Sheriff John och underätta eller påbörja konversation med banditerna?
Nyckeln går bara att få genom vägval I - se JoHo90:s inlägg ovan för en länk till en beskrivning - så du ska inte gå till sheriffen.

Domino Presley

Guest
Har grön sjal på mig samt 98 i gömma sig (tisdag), har även brevet från brodern på mig utan att jag ser nått uppdrag i Coyoteöknen i Capura??