Hej från ett nytt tillskott

MNnielsen

CM
Forumpersonal
The West SE-teamet
Howdy Cowgirls och Cowboys

Jag är det nya tillskottet till CM-teamet för The West här i Sverige. Det är med mycket spänning och nerver jag tar inlägget här, tillsammans med Voxscientia, det är några fantastiska skor att fylla, men jag hoppas att du kommer att ta över mig, särskilt med min svenska är inte riktigt perfekt, i båda fallen tills jag har kommit ordentligt på plats.

Jag är inte ny på Innogames, jag kommer från Forge of Empires-sektionen, här har jag varit en supporter, forummoderator och Wiki-redaktör, där jag har varit associerad i nästan 5 år. I ett år nu har jag varit CM för Dansk The West och vill ha Danmark samtidigt. Jag har byggt upp lite kärlek till Västvärlden, så när jag fick erbjudandet för kort tid sedan att ha medansvar för The West, och hjälpa till att stärka The West i framtiden, oavsett vad det erbjuder av spännande utmaningar, svaret var ett säkert och stort JA. Men det är säkert att jag inte kan göra det ensam, jag är djupt beroende av dig, dina åsikter och din feedback. Så håll inte tillbaka, jag ser allt som ett lärande både bra och negativ feedback. Jag är här för dig, på grund av dig och jag är din länk mellan spelet och utvecklarna.

Jag ser fram emot att lära känna dig bättre i tiden som kommer.

Med vänliga hälsningar

Din nya coCM, Mnnielsen