Hjälp med The west hemligheter

SergioL

Member
Jag blir alldeles konfys på det här uppdraget. Vi är i alla fall 25 stycken som har gjort till och med hit som nedan.
Vad jag skall göra sedan för att komma vidare står naturligtvis i texten på något sätt finns ju fullt av ledtrådar på nästa sak att göra. Men jag kan inte se det och provat en hel del saker men icke det nej.

Östra Punkten

Efter att du visat vördnad för slipsarna, börjar den stora bruna att tala.

Allsmäktiga Bruna Slipsen: Jag är den Allsmäktiga Bruna Slipsen, Halsdukarnas beskyddare, skapare av The West. Kom ihåg detta: När The West ger dig apelsiner, gör inte lemonad. Sätt på dig en slips istället. Det är allt jag kan säga.

Sen vaknar du. Panikartat skannar dina ögon av vildmarken som är upplyst av lägerelden. Inga slipsar så långt ögat kan se. Puh! Du tittar på din eld och märker en konstig rök som stiger från veden du samlat innan. Vad är detta för sorts träd? Framkallar det hallucinationer, eller?

SergioL

Member
Tackar för hjälpen. Var ju 15 sekunders plockning av apelsiner man skulle göra inte en timmes. Blev lite förvirrad också av det här med cirkustält som stod på kistan.

SergioL

Member
I listan avklarade uppdrag står Det resande Tivolit vilket visade sig vara Staden Crystal. Jag har klarat till och med det som heter Skootekitehi nu. Lite problem sedan märker jag. Får inte ihop texten på det sista det uppdraget jag gjorde med det som står i länken däruppe.

Tillägg
Springer man efter den där bävern med en tidning i runt ett dussin gånger á 15 sekunder. Får man de där handbojorna som krävs för att komma vidare, trots den märkliga texten om vad som skulle gälla efter uppdraget innan.
Jaga en bäver med en tidning, nåja finns väl märkliga saker man kan göra. Inte för att jag direkt kommer på vad, men det finns nog.

Senast ändrad:

DeletedUser3688

Guest
hut fick du fram uppdraget Skootekitehi? Skall vara hos waupee och har sanningens svärd.

DeletedUser3688

Guest
Maria
Equip Fire-extinguishing bucket. Vart får jag den?

Plane 2/2 (hyvel?)

Fire fighter (2 hours)

When you ended this quest, cancelprevious quest.

DeletedUser3688

Guest
Black gunpowder (in eq 1 sulfuric rock, 7 saltpeter, 2 coal and work in Grinding coffee)

jag får krut om jag har 1svavelsten, 7 saltpeter, 2 kol och jobbar med att mala kaffe?

DeletedUser3688

Guest
tårtan. är de 10 attributpoängen beständiga eller de försvinner efter en användning?
är de inte beständiga är det kanske bäst att ge till waupee?

DeletedUser4208

Guest
Giv den bare til Waupee, du mister den ikke. Og måske engang, så får vi også de 10 point den skulle give :D

Topp