Januari 2018

voxscientia

Member

Snabb tävling så här den första hektiska månaden av 2018. Vad är dina The West-relaterade nyårslöften? Kanske att vara snällare och dra in på duelleringen? Kanske att toppa rankningslistorna? Starta en ny stad? Har du inga TW-löften? Då kanske du har några andra du vill dela med dig av!

3 vinnare slumpas fram vid månadsskiftet och får vars 100 Klimpar!

/Ert hängivna team

DeletedUser4208

Guest
Mit nytårsfortsæt er at fortsætte med at insistere på at Innogames snart må tage sig sammen og få rettet fejlene i sæt-navnene, så Butch Cassidy kan få sine sko og sit gevær.

SergioL

Member
Vara noggrannare i mina uppdrag och slutföra alla. Jag fastnade lite i spelet med runt sex uppdrag som krävde att man spelar ett äventyr. Så tyckte jag stod och stampade med de där upprepade uppdragen.

Tills jag började titta på de uppdrag som jag ansåg mig ha klarat av. Gick igenom min produktlista och började fundera på vad den där ormen, örnen, puman och björnen hade för funktion. Tills jag insåg att jag avslutade uppdraget när jag besegrat Creekrigaren fast det bara var häften av det uppdraget.

En snabb genomgång av några andra ”avslutade” uppdrag hittade jag två till som inte var klara ett dessutom som jag började på nivå 58. Så nu blir det till att gå igenom alla uppdrag för att se om jag verkligen har gjort alla. Hittar en del produkter vars ursprung jag inte riktigt förstår men som nog är för ett tidigare uppdrag.

DeletedUser4208

Guest
Er der fundet en vinder her? Vi skriver jo snart marts, og her er ikke rigtigt sket noget i februar.

DeletedUser4208

Guest
Så er det midten af marts.. og stadigt ikke noget nyt i denne konkurrence. Er den annulleret? Bare blevet glemt? Eller er det så svært at finde 3 vindere ud af de 3 svar der kom?

voxscientia

Member
Nu har vi utsett vinnare - vilket är alla tre som deltog - och delat ut klimpar (med ränta). Tack för att ni var med och tävlade!