Klondike

• Trådstartare DeletedUser4063
  • Start datum

DeletedUser4063

Guest
Då har Klondike slagit upp dom första tälten för framtida äventyrare i jakt efter guld.

Staden har medvetet placeras så att det är ungefär samma restid till spökstaden som indianbyn och nära till handel i andra städer i framtiden.

Alla klasser är välkomna söka in, här är det ingen prio på just byggare, utan vi lunkar på utan att behöva vara högst rankade stad.:whistle:

Så söker ni en stad där gemenskap som lugn och ro går före rankinglistor, ja då är vi nåt för dig, bara hör av er ingame så skriver jag upp era namn.(då rapporter som mess försvinner om dom inte har sparats)

DeletedUser4063

Guest
Klondike är mer en bara en tältstad i dagens läge och fler vill slå sig ner i vår lilla by.

Men skickar ni in en ansökan ska det innehålla mer en bara "Hej får jag joina".

Vi är väl medvetna över vår situation och tar bara emot folk som skriver en ordentlig ansökan samt att man är aktiv i chatt som forum.

Det vi är i behov av just nu är en forums moderator som kan snygga till forumet och hålla det update, så är du intresserad bara skicka ett mail ingame.

Vi kommer rensa inom kort bort glidare från staden så det öppnas lite platser igen, så är du aktiv och kan höja våran redan nu goda stämning ta sök, vi är en stad som inte kommer falla i glömska inom en snar framtid.

DeletedUser4063

Guest
5 Lediga platser har öppnats i Dakotha´s högst rankade stad. (Drunken Elk Canyon)

Är du aktiv i chatt som forum ta sök in då platserna går åt i rasande takt, ta skicka en ansökan till mig, men går bra att även höra med övriga svarta hattar.

DeletedUser4063

Guest
Drunken Elk Canyon

Under dagen kommer vårt residens att maxas, så det kommer att finnas 12 lediga platser, dessa platser är det första tjing på till er som skickar en välskriven ansökan till mig.

Men gör er inget besvär om ni inte är aktiv, då menar jag aktiv i chatt som forum, undantag göres för er veteraner som jag känner till sen för.(och om nå veteran undra vem fan är det, så bara fråga)

Så ta passa på, det tar inte lång tid att skicka iväg ett mess, och det kan det vara värt för vi har inte bara dom bästa rummen på hotellet utan en bra gemenskap bland oss.

Vi är inte inriktade på nå speciell väg, utan det blir vad det blir efter vad folket tycker, så vill du vara en av dom som vill påverka stadens framtid, ja vad väntar du på, skicka ansökan asab.

Senast redigerad av en moderator: