Länschatt

Länschatt?

• Totalt antal röstare
    38
  • Enkät stängd .

Rutkowski

Guest
På grund av en bugg i adminsystemet så kan jag inte aktivera chatten på v5 alls just nu. Vi jobbar på att lösa detta och då kommer en omröstning upp.

Ganior

Guest
Om du mutar mig med häagen dazs och kanske lite hemlagad hjortronsylt får du göra vad du vill med chatten sen!

(Jag vet vad du menar, men kunde inte motstå).

Röstade nej till chatt och glad den inte kunde in i femman faktiskt.

Morgana

Guest
likadant här

alla exakt alla här röstade nej till länschatten och ändå så sätter du in den...

bevisar ju bara va ni bryr er om våra åsikter....

fråga inte rutowski om du inte bryr dig

morgana

Nelkstar

Moderator
The West-teammedlemmar
The West SE-teamet
Troligtvis tar han väl bort den igen snart om man ser till hur röstningen står, men det hade varit svårt för alla att rösta om något de inte ens visste vad det var eller inte hade provat på - så givetvis sätter han in den på prov tills röstningen är avgjord.

Lugna ner dig lite va :(

Höken

Administratör
The West-teammedlemmar
The West SE-teamet
Håller med Nelkstar, även om det ser ut att bli ett nej så är det ju som följande:

* Omröstningen har startat efter protester efter återinförandet av länschatten
* Rutkowski startade då en omröstning, vilket jag tycker var mycket bra, och om resultatet används så visar det ju på att vi spelare har något att säga till om.
* Omröstningen är inte avslutad ännu ("Den här omröstningen kommer att stänga 2010-08-10 klockan 19:05"), och även om det "lutar mot nej" så vore det ju ohyfsat att ta bort chatten innan alla som vill fått säga sitt.

Rutkowski

Guest
Höken har helt rätt.

Sätter in den i en vecka tills omröstningen är över så folk får veta vad som erbjuds. Röstas den ner så tas den bort, så enkelt är det.

Dock så kommer den sättas in i framtiden permament när utvecklarna har fixat en del funktioner men när det kommer och vad för funktioner det är kan vi inte gå ut med just nu.

Six Shooter

New Member
Delat fönster?

Skulle man inte (klart man kan om man vill) kunna ha ett delat fönster - på ena sidan den vanliga chatten och länschatten på den andra.

Detta med tanke på att dagens skärmar idag oftast är i bredbildsformat, så nog skulle det få plats! Sedan kan det ju också vara valbart.

Lite skoj är det ju att slänga lite käft med den lede FI