Liten guide för uppdrag/prestationer

SergioL

Member
Förmodar att det är några fler än mig som missat att göra klart hela uppdragsserier, vilket jag skrev om för några månader sedan i forumet. Men tror att allt är klart men i mitt fall när jag kontrollerade 20 uppdragserier så hade jag missat att fullfölja 5/6 stycken.

En del hade lite knepiga beskrivningar för att komma vidare i stil med. När det är solförmörkelse i Ulan Bator tredje jämna torsdagen i den femte månaden gå till västra punkten mellan klockan 6.01 till 6.03 enligt tidszonen i Argentina.

Så gå till Prestationer (pokalsymbolen till vänster där presentationsbilden av dig finns)
Prestationer igen > Uppdrag, finns en del att titta på men börja med Uppdragserier., förslagsvis.
I slutet där finns de ouppklarade i grått. Klicka på plustecknet på ett uppdrag som ej är klart.
Då får du fram antal uppdrag i serien och vilka du har gjort.

Sedan till Uppdragsboken (ovanför pokalen för Prestationer) > Avklarade leta rätt på det aktuella uppdraget och fullfölj det.

Tar lite tid att klara av allt missat då det hela tiden verkar dyka upp nya uppdragsserier.