Maj Schema

MNnielsen

CM
Forumpersonal
The West SE-teamet
567bca3bfc56ea9e8afad933724f3219 (3).jpg

Vem är jag
gissa den hemliga personen från gamla västern och vinn en presentpåse
detta kommer i ett separat inlägg

Ä = Äventyr:
Reglerna här justeras kontinuerligt tills vi tillsammans hittar den bästa lösningen.
Äventyrskvällar:
Äger rum mellan 19-21 - alla matcher som spelas i denna goldilock-zone räknas

Jag har beskrivit reglerna för deltagande här, men inte begränsat till detta:
De som har äventyr varje kväll, oavsett om de har vunnit eller förlorat, får 1000, 2 de flesta får 500 3 de flesta får 200 nuggets genom att dra.
Dessa är också de spelare som är i vapensatsen. 4 kvällar = 1 parti. 1 lotteri per del kommer lotteriet INTE tillbaka. MEN nuggets dragning och vapenuppsättningen är två olika dragningar, men kriterierna är desamma.
1 dragning för varje uppsättning del, här kan du enkelt ha tur att vinna flera gånger, eftersom partiet kommer tillbaka i potten efter att det har dragits.
Vapenuppsättningar kan övervägas genom att delta i alla fyra kvällarna = 1 parti. 1 lotteri per del kommer lotteriet INTE tillbaka
Uppsättningarna är Gambler's lyckahänge och Alexander Hamiltons kläduppsättning samt Alexander Hamiltons häst och sadel

Ordningen i vilken de ritas:
Nuggets
Kläder
Vapen

F = Fortkamp:
Kämpa och besegra motståndare, och få här möjligheten att skaffa dig en del av vår serverns nya kampprisprisuppsättning = Prison Brothers set

Om du har några frågor, tveka inte att kontakta mig

Vi ses i spelet

Med vänliga hälsningar

Mnnielsen
Community Manager

MNnielsen

CM
Forumpersonal
The West SE-teamet
Visa bilaga 122

Vem är jag
gissa den hemliga personen från gamla västern och vinn en presentpåse
detta kommer i ett separat inlägg

Ä = Äventyr:
Reglerna här justeras kontinuerligt tills vi tillsammans hittar den bästa lösningen.
Äventyrskvällar:
Äger rum mellan 19-21 - alla matcher som spelas i denna goldilock-zone räknas

Jag har beskrivit reglerna för deltagande här, men inte begränsat till detta:
De som har äventyr varje kväll, oavsett om de har vunnit eller förlorat, får 1000, 2 de flesta får 500 3 de flesta får 200 nuggets genom att dra.
Dessa är också de spelare som är i vapensatsen. 4 kvällar = 1 parti. 1 lotteri per del kommer lotteriet INTE tillbaka. MEN nuggets dragning och vapenuppsättningen är två olika dragningar, men kriterierna är desamma.
1 dragning för varje uppsättning del, här kan du enkelt ha tur att vinna flera gånger, eftersom partiet kommer tillbaka i potten efter att det har dragits.
Vapenuppsättningar kan övervägas genom att delta i alla fyra kvällarna = 1 parti. 1 lotteri per del kommer lotteriet INTE tillbaka
Uppsättningarna är Gambler's lyckahänge och Alexander Hamiltons kläduppsättning samt Alexander Hamiltons häst och sadel

Ordningen i vilken de ritas:
Nuggets
Kläder
Vapen

F = Fortkamp:
Kämpa och besegra motståndare, och få här möjligheten att skaffa dig en del av vår serverns nya kampprisprisuppsättning = Prison Brothers set

Om du har några frågor, tveka inte att kontakta mig

Vi ses i spelet

Med vänliga hälsningar

Mnnielsen
Community Manager

namn
07-maj​
11-maj​
20-maj​
24-maj​
total
Frode11
2​
2​
Mckeag
2​
2​
Holt
1​
1​
3​
5​
Sam Vimes
2​
2​
4​
Skrålman
2​
2​
4​
IfbbH2O
2​
3​
5​
buford big
1​
1​
3​
5​
Grepoliz
1​
3​
4​
KrakeN986
1​
1​
Simoniman1
1​
1​
Alfo
1​
3​
4​
Hunter 100
1​
1​
pm99
3​
3​
6​
globalintress
1​
1​
Monkeyface
3​
3​
Cissibrun
2​
2​
Andreas
3​
3​
trollsau
1​
1​

Eftersom ingen har deltagit alla fyra kvällarna kommer endast lott att dras för uppsättningar den här gången
Kom ihåg att alla deltagare får 25 obligationer per deltagande kväll.
Gör anspråk på din premie / obligationer via support

Vinnarna är:
Och jag hoppas att du förstår det när delarna är på danska
Alexander Hamiltons paryk - Holt
Alexander Hamiltons bundne tørklæde - Holt
Alexander Hamiltons jakke - Grepoliz
Alexander Hamiltons støvler - Holt
Alexander Hamiltons guldbælte - buford big
Alexander Hamiltons bukser - Skrålman
Alexander Hamiltons hest - Holt
Alexander Hamiltons sadel - globalintress