Meddelande om avslutande av Sverige

MNnielsen

CM
Forumpersonal
Community Manager
Kära cowboys och cowgirls,

Idag vill vi meddela något som ni alla har väntat på - snart kommer vi att inleda migreringen från den svenska servern till den internationella. Vi har bestämt oss för att öppna migrationen och slå ihop de båda marknaderna för att ge er möjlighet att spela med fler spelare, delta i våra evenemang och få en bättre spelupplevelse. Inga nya världar eller migrationsvägar kommer att öppnas på denna marknad. Snart kommer även den svenska marknaden att stängas permanent.

Vad betyder det?

Fusion innebär att spelare flyttas från den svenska marknaden till den internationella marknaden. När du har flyttat din karaktär till den internationella marknaden kommer din karaktär att raderas från den svenska marknaden. Den internationella marknaden stöder spel på svenska, du behöver inte tala engelska för att spela där. Du kommer att kunna flytta din karaktär i några enkla steg, detaljerna finns nedan. När sammanslagningen är klar och alla spelare kan uppleva spelet på den internationella marknaden kommer den danska marknaden att stängas och alla kvarvarande karaktärer kommer att raderas permanent. Stängningen är planerad till den 7 mars 2023. Vi kommer att inaktivera skapandet av nya karaktärer (registrering på världarna) och ta bort möjligheten att göra inköp i spelet den 1 december 2022. Efter stängningen kommer du inte längre att kunna logga in på ditt konto. Om du inte flyttar ditt konto till International server kommer ditt konto och dina karaktärer att raderas permanent.

Tidsramar för sammanslagning och stängning av marknaden

• Migreringen kommer att vara öppen från och med den 1 december 2022.
  • Skapandet av nya karaktärer kommer att vara inaktiverat den 1 december 2022.
  • Möjligheten att göra inköp i spelet kommer att inaktiveras den 1 december 2022.
  • Marknaden kommer att stängas den 7 mars 2023.

Vad ska jag göra om jag vill fortsätta spela The West?

Du kan flytta dina karaktärer till den internationella marknaden. Att flytta karaktären är en enkel process som beskrivs i ett separat meddelande (länk).
På den internationella marknaden erbjuder vi för närvarande fullt stöd på svenska och spelet finns också tillgängligt på svenska.

Hur kan jag flytta min karaktär?

För att flytta din karaktär måste du följa dessa enkla steg:

1. Först måste du slå ihop ditt konto.
  2. Du måste välja ett smeknamn och en e-postadress som ännu inte finns på den internationella marknaden.
  3. Vi kan garantera att ditt nuvarande smeknamn finns där.
  4. I det här steget kan du också flytta dina nuggets till den nya karaktären.
  5. Det andra steget är att slå ihop dina karaktärer.
  6. Du måste flytta varje karaktär separat genom att logga in i din värld och välja en destinationsvärld.
  7. När du har valt en värld kan du inte logga in igen och ändra ditt val.
  8. Nästa dag kommer du att kunna logga in till din karaktär på den internationella marknaden.

Vart kan jag flytta min karaktär?

Du kan flytta din karaktär till den internationella marknaden (EN-marknaden) till följande världar:

Arizona (EN13)
Dakota (EN16)
Fairbank (EN19)
Galveston (EN20)

Jag har redan ett konto på den internationella marknaden och kan inte flytta min karaktär. Kan jag flytta mina nuggets eller premiumföremål?

• Du kan flytta dina köpta nuggets till den internationella marknaden. Gratis nuggets (från dagliga inloggningar och tävlingar) kan inte flyttas. Om du vill flytta nuggets kan du kontakta vår support (länk). Supportteamet hjälper dig gärna med en process.
  • Du kan flytta objekt på samma villkor som när du flyttar objekt under migrationen.

1. Föremålet var endast tillgängligt under en utförsäljning och kan nu inte fås,
  2. Föremålet köptes med nuggets,
  3. Föremålet kan inte säljas på marknaden.

ELLER

• Föremålet erhölls från ett uppdrag som inte längre är tillgängligt i spelet,
  • Föremålet kan inte säljas på marknaden.

ELLER

• Föremålet är ett föremål från en vinnare av ett evenemang (från påskevenemanget, självständighetsdagen, oktoberfesten), som erhölls genom att vinna ett av våra huvudevenemang.
  • (Observera att supportteamet inte är skyldigt att överföra någon vara, eftersom detta normalt sett inte är möjligt, så de kan när som helst avvisa din begäran, även om du uppfyller de nämnda kriterierna).

1. Du kan flytta din speciella forumtitel till ett internationellt forum. Om du vill överföra plattan kontaktar du vår support. För att flytta titeln måste du skapa ett forumkonto på internationellt forum.
  2. Flyttning av andra objekt och titlar kommer att övervägas individuellt.

Om du har några frågor är du välkommen att ställa dem i diskussionstråden.

Vi ses på den internationella marknaden!

Topp