Migration från V1 till Dakota?

Vill du ha möjlighet att migrera till Dakota?

• Totalt antal röstare
    37
  • Enkät stängd .

FULLCLIP 94

Banned
Hej från och med idag 13/10 -15 fram till 31/10 -15 kommer ni ha chansen att påverka er framtid i The-West...
Det kommer återigen ske en omröstning angående migration från v1 till dakota. (på begäran från spelare på v1)
Enbart spelare med en karaktär på v1 får delta i omröstningen.

Hoppas det uppskattas.

MVH
ERT HÄNGIVNA TEAM
THE WEST SWEDEN

Senast ändrad:

voxscientia

Administrator
The West-teammedlemmar
The West SE-teamet
Omröstning

Hej!

Från och med idag och fram tills den 31:a finns det även en omröstning på Värld 1. Den omröstningen är den som kommer att "gälla", och då intresse-omröstningen ovan är öppen för alla och inte bara de som det främst rör :) Så se till att rösta i båda!

/ Ert hängivna team

Squadron

Member
VARFÖR?! Skulle värld 1 stängas, när arizona fortfarande 5 år efter migrering är öppen ?! Vad grundas denna lilla parentes på?

mapri

Member
Ursäkta mig voxscientia, men va tusan är detta för påhitt. En ny omröstning och det är den som gäller? Här har din kollega fullclip94 lagt ner tid på att skapa en omröstning så kommer du?? och skapar en ny och fullkomligt kör över honom. Ni måste ju för tusan prata med varandra. Inte seriöst någonstans, Jag är djupt besviken. Vill du få mig glad är det enda att det blir en migrering. Tack för mig, hej!

B0lters

Member
Ursäkta mig voxscientia, men va tusan är detta för påhitt. En ny omröstning och det är den som gäller? Här har din kollega fullclip94 lagt ner tid på att skapa en omröstning så kommer du?? och skapar en ny och fullkomligt kör över honom. Ni måste ju för tusan prata med varandra. Inte seriöst någonstans, Jag är djupt besviken. Vill du få mig glad är det enda att det blir en migrering. Tack för mig, hej!
Forumet är inte lämplig plats för en sådan här omröstning eftersom det inte når ut till alla spelare, tyvärr så är inte forumet lika aktivt som det en gång var och det är därför mycket lämpligare att ta det i själva spelet istället. Dessutom så verkar admins vilja att endast spelare från Värld 1 röstar vilket gör det logiskt att ha omröstningen i Värld 1, och inte här där alla kan rösta. Huruvida det har brustit i kommunikationen mellan admins kan diskuteras, men det viktiga är att en omröstning hålls och att den nu hålls på rätt ställe (Värld 1). Misstag får göras.

Senast ändrad:
(OBS är inte alls troligt att ni stänger Värld 1 om det blir migrering för ni har efter många år fortfarande inte stängt Arizona och varför skulle ni då stänga Värld 1 men inte Arizona när det dessutom är er favorit värld som ni vill bevara i samma skick som det var för 20 år sedan?)

Även fast det är en majoritet som inte vill migrera till Dakota så är det ju så att de som inte vill det bryr sig inte om det är 10 eller 100 spelare på v1, så låt de som vill migrera, migrera nu!

-.-

Holt

Member
Då V1 är en gammal värld har många av oss hunnit peta in duktigt med dollars i våra städer. Kommer det finnas någon möjlighet att flytta över sin stad vid en emigrering, typ som vid införandet av 2.0?

Anacreon

New Member
Finns det någon möjlighet till migration om man som jag redan har en karaktär på Dakota?
Vad jag förstår får man inte ha 2 karaktärer på samma server, eller är det ändrat?

Hjälten

Member
När man börjar på en ny värld , alltså har migrerat karaktären till en ny värld , så borde man få chansen att byta karaktär också, tycker jag i alla fall..

Höken

Administratör
The West-teammedlemmar
The West SE-teamet
Räkna bort min "Ja"-röst, bommade i min iver kravet på V1 karaktär.

VARFÖR?! Skulle värld 1 stängas, när arizona fortfarande 5 år efter migrering är öppen ?! Vad grundas denna lilla parentes på?
Annars kan ju folket på V1 råka rösta ja! Bäst att sprida lite (des)information först. Nä, men förstår inte heller i ärlighetens namn resonemanget...

Senast ändrad: