Migration från V1 till Dakota?

Vill du ha möjlighet att migrera till Dakota?

• Totalt antal röstare
    37
  • Enkät stängd .

voxscientia

Administrator
The West-teammedlemmar
The West SE-teamet
Just nu är det en viss majoritet för Nej-sidan.

Ang. varför V1 skulle kunna komma att stängas är detta bara information som jag vidarebefodrar - dock är det inte helt spikat. Arizona börjar också att bli gammal, så vi diskuterar även den.

Då får vi vänta ett halv år till för att folk vill förstöra för andra.

Borde finnas tre alternativ:

1. Ja till migration.
2. Nej till migration.
3. Bryr mig inte det minste vilket som.

Då får man bort de som röstar bara för att rösta, nu tar ju bara folk något. Hört flera som sagt det tagit det ena för det tog de andra sist, utan att ens ändrat uppfattning om saken.

voxscientia

Administrator
The West-teammedlemmar
The West SE-teamet
Resultatet av omröstningen var 50.2% "ja". :) Vi ska ta detta vidare och diskutera vad som komma skall!

Hjälten

Member
Jag skulle inte rösta ,men ändrade mig för någon dag sedan, hoppas alla spelare drar ifrån V1 som har sagt att de ville migrera nu, jag röstade för migration ,så att det blir färre spelare kvar på v1, tills den till slut stänger...När Vaktmästaren migrerar, så ska jag också migrera;-)

voxscientia

Administrator
The West-teammedlemmar
The West SE-teamet
Hej!

Nej, eftersom mästerskapet innebär så mycket extrajobb ligger detta projektet på is så länge.

/Sofie

mapri

Member
Hej!

Nej, eftersom mästerskapet innebär så mycket extrajobb ligger detta projektet på is så länge.

/Sofie
Ni är ju hur många admins som helst. Herregud man kan tro ni jobbar dubbla heltidsjobb så att ni inte hinner.

Vad var vitsen med omröstningen om det inte görs en uppföljning?
Det är som att bajsa utan att torka sig efter.

Hjälten

Member
Hej!

/Sofie
Nu har ju inte Innogames lovat att det blir någon migration, och det spelar egentligen ingen roll heller . Men så där kan man egentligen inte uttrycka sig till kunder tycker jag. Man får aldrig säga att : "Ditt ärende ligger på is för att vi har mycket jobb just nu ." Kundernas önskemål och funderingar måste vara högst prioriterade även om svenska marknaden inte är så stor för Innogames. Du får istället svara: "Vi jobbar på det , ska se vad vi kan göra ytterligare ska titta vad det är för status på ärendet, så återkommer jag ." Sen får ni lösa eventuella produktionsproblem internt. Det kanske det är jättemånga kunder på Värld 1 ,och Dakota som inte alls bryr sig ett skvatt om fortmästerskap , då kan ju de kunderna som möjligtvis bara bryr sig om att sin karaktär ska få flytta till en annan värld bli smått upprörda om företaget svarar att ni skiter i den frågan för stunden.. Bara ett tips . Tycker ni gör ett bra jobb ,men man måste alltid upprätthålla moralen hos sina kunder:D