Migrationer

Migrera till andra världar.

• Från Värld 1 --> Dakota

Röster: 13 16,3%
  • Från Arizona --> Dakota

Röster: 13 16,3%
  • Från Colorado --> Dakota

Röster: 32 40,0%
  • Inget av ovan (skriv anledning i ett inlägg)

Röster: 10 12,5%
  • Ingen migration till Dakota!

Röster: 12 15,0%

• Totalt antal röstare
    80

Palas

Member
Det är inte så att ni kommer öppna en ny värld innan vi kan migrera hoppas jag? Då slutar jag och nej jag skojar inte. Och det ska *** inte öppnas en ny värld heller...

Senast redigerad av en moderator:

Steph

Guest
Det är inte så att ni kommer öppna en ny värld innan vi kan migrera hoppas jag? Då slutar jag och nej jag skojar inte. Och det ska *** inte öppnas en ny värld heller...
Hoppsan, jag hade missat det här.
Mina planer är att vi ska hinna stänga åtminstone en värld innan vi öppnar en ny.
Men just migrationerna är inte helt bestämda än och jag har inte riktigt så många alternativ som jag skulle vilja ha.
Dock så kommer vi inte (förmodligen aldrig) öppna någon migration till en nyöppnad värld, om det var så du menade..

Palas

Member
Stäng Arizona och öppna migeration till Dakota från v1 och colorado så bli alla nöjda :)
Och öppna ALDRIG en ny värld så älskar jag dig med hela mitt hjärta!

Ickenicke

Guest
Håller med jag med.

@Steph

Ni som kan göra något åt saken, lyssnar ni inte vad vi vill eller? Tekniskt borde det ju inte vara svårt att genomföra.

Steph

Guest
Just nu ligger den lite och vilar sig.
Förstår att ni är överväntan men det här är tyvärr inget som jag kan göra på en handvändning. Dessutom var det här mest bara en intresseanmälan för mig för att se hur ni tycker det ska vara, som jag skrev i första posten.

dometik

Member
Just nu ligger den lite och vilar sig.
Förstår att ni är överväntan men det här är tyvärr inget som jag kan göra på en handvändning. Dessutom var det här mest bara en intresseanmälan för mig för att se hur ni tycker det ska vara, som jag skrev i första posten.
Hur mycket har du då att säga till om då det gäller migration/öppnandet av nya världar eller görs alla beslut över ditt huvud?

Steph

Guest
Jag har ganska mycket att säga till om, saken är bara de att när de kommer med rimliga argument så har jag lite svårt att sätta emot.

Problemet vi har idag är att jag vill öppna migration till och från värld 1, men eftersom att det är en värld med gamla premiuminställningar så har de bestämt att man inte får migrera dit från världar med nya premiuminställningar. Nu har vi ju redan gjort det, med tanken på att det går att ta sig från Arizona till Värld 1, men vi får inte öppna från Colorado till Värld 1.
För detta exempel så är det enda jag kan göra öppna migration från värld 1 till Colorado, men det betyder att vi fortare måste stänga värld 1 än om migrationen inte öppnas. Och det var inte ett så populärt förslag.

Alla nya rutter till migrationerna vi kan skapa idag kommer att göra så att alla världar utom den som det migreras till (Colorado eller Dakota, tänk på att detta är ett exempel) måste stängas eftersom folk bara kan lämna och inte komma tillbaka. Jag vet att det är många av er som vill ha mindre världar, dock så tycker jag att det för det första skulle bli tråkigt om vi måste stänga världen som har gamla premiuminställningar, för vi kan inte öppna en ny sådan. Samt så finns det faktiskt folk som vill spela på ett par världar.

Behram Pker

Member
Hur ser det ut med ny värld då? Skulle ju bli ännu sämre aktivitet på alla befintliga världar och fler spelare slutar om en ny öppnas.