När kommer nästa värld?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

alias Hubbe

Guest
Det känns som jag fortfarande har så mkt att göra på Colorado att en ny värld är helt ointressant för mig. Gillar inte alls att en ny värld öppnas och förmodligen dör min karaktär ut tillsammans med Colorado.

Det kändes som världen fick ett nytt liv när spelare kunde flytta sig hit men nu faller detta på den nya världen. Ja det är väl inte så mkt att göra åt utan man får försöka ha så kul som möjligt tills världen öppnas.

Sigge Gardemeister

Guest
Föga förvånande så är west-döden inte slut än utan fortsätter antagligen tills jag och Sigge
är de enda som är kvar här eftersom vi alltid verkar återvända när vi har slutat.:)
Ja om det våre så väl, du och jag själva gör upp om det, haha.

Nej tråkigt med en ny värld är det, men vi som kört sen v1 har inte sett slutet ännu, det som är tråkigt att Innogames skiter i sina trogna spelare som pumpat in pengar år efter år och inte fan får vi nån kompensation över att spela i en ny värld.

Visst får man sig en kista när man spenderar lite guld, men allt guld vi redan lagt ner på äldre världar då?

Nej fy fan säger jag, kommer nog inte ta upp mitt spelande på se på ett bra tag, och nå mer euros slänger jag inte ner på Innogames giriga fickor.:mad:

Dr x

Member
Visst ska man inte ta ut något i förskott, vi kan ju inte veta hur framtiden kommer se ut, men jag är rädd att detta kommer dra ner på antalet the-west-spelare på se drastiskt.

Personligen är jag helt säker på att jag inte kommer börja på den nya världen. Jag kör på i w.2, 4, 5 och arizona tills de stängs ner och sen är det w.1 och colorado som gäller för mig bara, om inte min motivation försvinner helt då. Kan dock inte kalla mig för en så trogen spelare då jag inte lagt ner några pengar på spelet och jag har inte spelat sen w.1 startade.

Lite off-topic här: Det var någon som påstod att w.2, 4, 5 och arizona kommer stängas ner när 2.0 kommer, och då den nya världen kommer blir det ju i så fall... men är detta sant? Trodde inte att något datum hade bestämts än? Om Det är sant vore det bra om det står i "The Western Star"-delen av forumet tycker jag. :)

Sigge Gardemeister

Guest
För er som har tänkt att börja köra på den kommande världen kanske ska passa på och se hur det är.

Vi är några stycken som nyligen börja köra på http://public.beta.the-west.net/ för att just få in känslan när man börjar från noll med nya versionen, så ta prova på och vill ni med i vår stad ta kontakt med nån av hattarna i Nordic Brigade i spelvärlden Enewetak.

Alla är välkomna över, även om det blir bara ett litet tag ni kör, men så att ni som vi hela tiden håller oss uppdaterade med nyheter som kanske kommer till se.

Och jag håller spelvärldar isär, så är du bitter fiende till mig på se. spelar mig mindre roll, beta är nå helt annat, och självklart hjälper jag även er "fiender" lika mycket som alla andra.

Senast redigerad av en moderator:

Sindurella

Guest
Hej alla glada!

EDIT; såg nu att det är bekräftat att en ny värld ska komma, vet någon när? då jag inte spelat på 2(?) år så har jag dålig koll här på forumet men vill ändå vara med från start :)

Senast redigerad av en moderator:

Nelkstar

Moderator
Forumpersonal
The West SE-teamet
På tal om nya världen, har vi några som är aktiva här på forumet som kommer att börja i den?

ClewleZ

New Member
...

Är inte säker på om jag spelar på nästa värld här på .se men blir en start på .nets nya värld.

SB40plus

Guest
Nej, och det gäller nog de flesta. Jag spelar vidare på V1 så länge det går.

Höken

Administratör
Forumpersonal
The West SE-teamet
Då trådskaparen har fått svar på sin fråga och ämnet är förlegat (det har bekräftats att det kommer att komma en ny värld på onsdag), så låser jag tråden. Fortsatta diskussioner gällande Dakota tas lämpligen som vanligt i berörd forumsektion (vilken kan hittas här). Trevlig helg!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.