Nytt liv i severn

Morgana

Guest
Välkomna till Nya Halmstad!

Vi tog den 16/11-10 ett steg vi inom staden har suktat och längtat efter under en tid. Vi har nu brutit med vår tidigare allians och står från och med nu på egna ben.

Vi kommer att kriga vidare utan hjälp och våra tidigare vänner (och givetvis även ovänner) kan räkna med att vi kommer duellera er framöver.

Det här gör vi för vår egen skull, för att hålla glöden och spelglädjen uppe här i V4. Vi kan inte styra över någon annan än just oss själva men vi vill verkligen komma med en uppmaning till just Dig som läser det här.
Följ vårt exempel! Slit er loss från er tidigare allians oavsett sida ni spelar på. Släpp era krampaktiga förhållanden som ingen egentligen mår bra av och känn er fria!
Med många starka, självstående städer kommer det hända grejer här i V4, sanna våra ord.

Höken

Administratör
The West-teammedlemmar
The West SE-teamet
Nit jag började just en gubbe på 4
fast det se4 eller se5 som är ämnet.
Det är värld 4 det gäller, tråden är felpostad. Och att du började med en gubbe på v4 är ingen nit, att Halmstad går ur alliansen är självklart en förlust för oss i Reno Gang, och det kommer göra det ännu svårare för oss att bekämpa CAS, indianerna och Dansken, om vi dessutom ska ta ställning till Halmstadsagerande. Men troligen kommer det inte att inverka särskilt mycket på serverns aktivitet, något mindre kämpar i fortslagen på "vår" sida kanske, men lika många om inte fler på motståndarens.

Med många starka, självstående städer kommer det hända grejer här i V4, sanna våra ord.
Många självstående städer räcker inte, den som inbillar sig att tre fyra städer med halvaktiva medlemmar skulle kunna sätta sig upp mot de massalianser som idag dominerar värld fyra, den tror enligt mig fel. Ska denna taktik lyckas måste alla sidor helt lösa upp sina allianser, och helt bryta samarbetet med varandra, det kommer inte att hända. Där av är detta meningslöst, för alla utom Halmstads duellanter och Reno Gangs fiender.

Visserligen respekterar jag ert beslut, men jag vill inte att fler ska gå er väg, för till skillnad från dig/er tror jag inte att det skulle bidra till en aktivare server, tvärt om.