Officiell rekordtråd för The-West.se version 2.0 och högre.

Höken

Administratör
The West SE-teamet

DeletedUser4189

Guest
<div style="margin-left: 0px; margin-top:10px; margin-bottom:15px; padding:4px; font-size:12px;background-color:#d6c39f;border:1px dotted SeaGreen">Godkänt!</div>​

DeletedUser4189

Guest
På grund av konflikter inom "teamet" så har jag valt att avsäga mig mina möjligheter att moderera denna tråden. Det är givetvis oerhört tråkigt att det troligtvis lär innebära att den här tråden dör ut om ingen annan är villig att ta över, men jag känner tyvärr att jag inte längre kan stödja det sättet som den svenska marknaden av The West sköts på.

Stort tack till alla som har bidragit med rekord till tråden, ni har gjort detta forumet en stor tjänst genom att hålla det vid liv.

DeletedUser

Guest
På grund av konflikter inom "teamet" så har jag valt att avsäga mig mina möjligheter att moderera denna tråden. Det är givetvis oerhört tråkigt att det troligtvis lär innebära att den här tråden dör ut om ingen annan är villig att ta över, men jag känner tyvärr att jag inte längre kan stödja det sättet som den svenska marknaden av The West sköts på.

Stort tack till alla som har bidragit med rekord till tråden, ni har gjort detta forumet en stor tjänst genom att hålla det vid liv.

Väldigt synd tycker jag. Denna tråd är i princip det som återstår av forumet och det skulle vara tråkigt om den slutade uppdateras. =/

Höken

Administratör
The West SE-teamet
Tar på mig att temporärt hålla tråden uppdaterad tills vidare i egenskap av trådstartare, men jag hoppas innerligt att någon i teamet vill ta över ansvaret över tråden snarast!

Stort tack till B0lters för ditt engagemang - fasligt trist att du inte känner att du kan fortsätta i teamet!

Senast ändrad:

DeletedUser3913

Guest

Synd att du ska sluta hålla i rekordtråden men förstår dig. :( Du gjorde ett mycket bra jobb och jag hoppas att du en vacker dag tar kommandot på tråden igen om det skulle bli bättring på TW. :)

Hjälten

Member
Det är tråkigt om forumet ska dö helt, hoppas att någon tar tag i det , det är ju alltid kul att tävla emot andra. Har ett rekord här också ,det är vem som är bästa spelaren på the-west.
Det finns ju olika sätt att vara bäst på , men jag tycker att jag är bäst. Och jag har bevisen , det är en bild och och film , nu är det ju svårt att mäta vem som är bäst , men eftersom jag är den första att säga det , ,så tycker jag att jag får det rekordet ...

Bevis 1: http://www.grapheine.com/bombaytv/pub-en-b502a62581dc2dbb831b9c2129d7ca89.html

Bevis 2: https://gyazo.com/d3ba92ac82a12d9f58b29284755d0405

Jag är medveten om att någon här och där kanske kommer ifrågasätta mitt rekord-tagar försök ,men det bjuder jag på..

DeletedUser4208

Guest
Oklart om vi räknar detta då flera spelare kommer ligga på samma rekord. Vet t.ex. att Colt nådde 701 bara ett par dagar efter att de nya recepten kom.
Som att ha ett rekord för högsta nivå.

Det er da et problem hvis flere kommer til at ligge højere end det er muligt... :eek:

Topp