Orättvisa med nuggets

CePe

Member
Jag märkte en sak precis.
Varför kan vi i sverige inte köpa samma saker som tex tyskland?
Jag märkte det när jag körde på betan att dom kan köpa 2 fler "bundles" än vi kan, då vill jag ha en bra förklaring till varför?
Är inte alla länder lika för inno? :(

Höken

Administratör
Forumpersonal
The West SE-teamet
Jag märkte en sak precis.
Varför kan vi i sverige inte köpa samma saker som tex tyskland?
Jag märkte det när jag körde på betan att dom kan köpa 2 fler "bundles" än vi kan, då vill jag ha en bra förklaring till varför?
Är inte alla länder lika för inno? :(
Betan är en beta, och inte en standardvärld, och har därför rabatterat guld, om det var det du syftade på.

CePe

Member
Nej det var inte det jag menade, vet att betan har rabbaterade nuggets.
Det jag menade var att vi i sverige bara kan köpa max 1000 nuggets men andra länder kan köpa både 2750 och 4500 nuggets.

Dödn

Guest
Vad som gör det ännu orättvisare är att paketens storlek inte är bundet till servern, utan till vilken valuta man betalar med. Jag som är från Finland och därmed betalar i euro kan välja paketen med 2750 och 4500 nuggets också på svenska servarna.

Detta leder ju till att nuggets är aningen billigare för mig än för de som är bosatta i Sverige.

CePe

Member
Skulle vara kul att få ett svar varför kronor inte får köpa lika mycket som euro

Mel Gibson

Member
Ska prova att handla i euro nästa gång, om jag köper nåt mer.
Man kan ju välja land och med kreditkort kan man väl betala i vilken valuta som helst.
Antar jag... Bara att prova välja finland ex. och du kan köpa 4500 nuggets i euro.

Nelkstar

Moderator
Forumpersonal
The West SE-teamet
Vi har lämnat in önskemål om att få samma köpmöjligheter för nuggets som många andra länder har och väntar nu på besked.

Steph

Guest
Jag vet att detta har tagit lång tid, men nu i veckan så har vi äntligen fått ta del av större "bundels" med guldklimparna.

Hoppas ni blir glada av denna "lilla" nyhet, men det tycker jag vi förtjänar. :)