Påsk

DeletedUser4092

Guest
När ni nu startade påskeventet en dag för tidigt, så skulle det vara trevligt att få tillbaka de 25 guldklimpar jag använde för en duell mot Van Cliff, igår.
Jag är nog inte den ende som gjorde så...?!

DeletedUser4188

Guest
Har en fråga vad gäller påskäggsjakten. Har hållt på i nästan en halvtimme med 15-sekundersjobb: skräm fåglar från fälten, plocka bomull och plocka tobaksblad, å inte fått en enda vårblomma (jonquil). Hur hög är svårighetsgraden på det???

DeletedUser4208

Guest
Har en fråga vad gäller påskäggsjakten. Har hållt på i nästan en halvtimme med 15-sekundersjobb: skräm fåglar från fälten, plocka bomull och plocka tobaksblad, å inte fått en enda vårblomma (jonquil). Hur hög är svårighetsgraden på det???

Der er meget lav droprate på produkterne til denne opgave. Så det er bare om at blive ved... brugte selv omkring 200 energi på at få de 3 jonquil

DeletedUser4188

Guest
Der er meget lav droprate på produkterne til denne opgave. Så det er bare om at blive ved... brugte selv omkring 200 energi på at få de 3 jonquil
Tack för svaret. :)
Skandal att man ska behöva tillbringa en halv evighet med att skaffa det som behövs...

DeletedUser4155

Guest
spenderade 125 för 1 blomma, gett upp totalt, snitt på 375 energi för o klara skiten. hålla på med ett jobb som varken ger XP, dollar eller något drop av värde, i en mindre evighet.

Har gömt det uppdraget, gått hädan, tänker inte köpa guld för o fylla på energi i en evighet för o klara 1 skitgrej.

Kräver snarare min energi tillbaka

DeletedUser2895

Guest
Jag har en fråga varför får bara killarna en kista att packa upp? och varför får inte vi kvinnor det???? Orättvist

Topp