poker fråga

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

mansor

Member
tjena bröder systrar vi har poker i the west inget som spelar inget som vet vad den är.

för den fösta gång den kom in typ en 1 3 månader körde vi skit mycke poker men alla trötnade typ förorar mot mig :D. min fråga är att inget kör där länge kan vi inte bätre till den ?

jag har frågat detta för länge sen då skriv nån att jag skulle skriva den i the west forum fatade inget men nu tror jag den var här jag skulle skriva.

så här är ide att vi kör som valigt fast vi kör med vår egna pengar alså inna man går in så kan man typ få max 1k om elle 500 inte alla som har 1k ibland så jag och varg spelar vi kör med 1k 1k börja pengar om jag vinner så åker han utt så tas en k från han typ om om jag lämnar spel så får jag min 1k som jag vann om jag förseker spela och föroar alt så får jag inget typ.

att spela med egna pengar skulle vara bra en spel kan få ju fina minne och ha kul då man spelar med egna pengar från the west är den bätre.

så vad tycker ni borde inte sånt finnas ????;)

zaz1

Guest
Det ska bli så har dom sagt, om du läser spelanteckningarna så står det:

Poker är fortfarande i betafas. För att minimera påverkan av den normala spelupplevelsen, kan du inte spela med dina spelkontanter ännu. Detta kommer att ändras när vi når positiva resultat.

Losern96

Guest
Poker kommer att tas bort i 2.0.

Därför finns det inget som kan ändras och därför bör tråden låsas.

Höken

Administratör
Forumpersonal
The West SE-teamet
Poker kommer som sagt att tas bort i 2.0, och förslag på hur pokersystemet kan ändas är därav överflödiga. Tråd låses då den saknar diskussionsunderlag.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.