Sömntuta - nytt set, var hittar man det?

DeletedUser1557

Guest
Har sett att det kommit ett nytt set
var kan man hitta delar till det?

DeletedUser

Guest
Man får väl loota, har sett många lootat olika grejer.

DeletedUser

Guest
Svar ja, det är loot som gäller, precis som för många delar i övriga set. Kanske kommer det uppdateras i nya affärer så att det finns en chans att de säljer någon eller några delar ur setet, det får vi helt enkelt se framöver.

DeletedUser

Guest
Man återfår energi + hp snabbare när man sover, det är allt jag vet.

DeletedUser

Guest
Jag har hittat Nattkanna (Pottan) på Skydda diligensen och Slippers på Släcka brand (på samma dag).

Bonus 2 delar:
+6% regeneration

DeletedUser

Guest
men kan du sluta skriva såna jävla dumma länkar richard? som alldrig tar slut

DeletedUser

Guest
vadå tar aldrig slut,Sheriff har du någon aning om vad +1 praying innebär?

DeletedUser693

Guest
Precis, vadå att sluta länka såna?

Han skickade ju länk som delvis gav svaret på trådskaparens fråga.

DeletedUser

Guest
Kanske det händer något med alla 15-minuterna man spenderar i kyrkan till slut, men vad återstår att se.

DeletedUser

Guest
jag tror vi går enormt Off topic...

skulle vara kul att veta vad + pray menades med... det settet skulle inte vara helt fel att ha? jag själv som är pure duellant på V2 skulle älska att ha det<3... fast det är ju nog omöjligt med tanke på att man måste ha jätte höga lyckojobb? eller är jag helt ute och cyklar?

DeletedUser

Guest
Björnen är svårast, det kräver väl plundra lik/anfall diligensen eller något liknande? Den är nästan lika mycket värd som käppen. Jag kommer ihåg när Druv fortstridade med en björn,han gjorde 10 träffar men skadade 0 på alla :) Något som jag inte rekommenderar

DeletedUser

Guest
Björnen ingår i sömntuta-settet. Man kan använda det som fortstridsvapen, dock så är det är aldrig smart när man ska fortstrida med en björn ofc

DeletedUser

Guest
+1 praying

Vad innebär +1 praying? Finns det någon som vet?

DeletedUser2927

Guest
Praying(att be i kyrkan) är det ingen som vet vad det gör, det är hemligt och endast några få skapare vet om det.
+1 praying betyder då (förmodligen) att om du ber med setet på så får du bättre av vad som nu händer när man ber.

Topp