DeletedUser
Guest
Jag tror att det innebär att om man ber 15 min med sättet så är det som att be 15+15 min.
Björnen är svårast, det kräver väl plundra lik/anfall diligensen eller något liknande? Den är nästan lika mycket värd som käppen. Jag kommer ihåg när Druv fortstridade med en björn,han gjorde 10 träffar men skadade 0 på allaNågot som jag inte rekommenderar
Kräver endast lyckojobb med 2600 (eller vad den är värd)
Du kan nog köpa den också, om någon säljer.
Japp, jag väntar för fullt. Brukar dagligen kolla in marknaden (Värld 1 och Värld 2) ifall någon är beredd att sälja en nattskrud.
Om någon nu vill sälja, jag är beredd att betala 15000-20000 för en nattskrud.![]()
Sålde en nattskrud för någon vecka sen på v1.
Har en tanke om +1prayer... kanske har det med vilken uppsättning kläder du har... jag menar om du är klädd för att missionera så kan du behöva styrka i att bedja.
+1bedja skulle översättningen då bli.
Japp, jag väntar för fullt. Brukar dagligen kolla in marknaden (Värld 1 och Värld 2) ifall någon är beredd att sälja en nattskrud.
Om någon nu vill sälja, jag är beredd att betala 15000-20000 för en nattskrud.![]()
Jag skulle nog ha gissat att vad nu kyrkan gör så boostar de där kläderna det med en poäng, HP energi boost får man väll endå av det settet?
Björnen är svårast, det kräver väl plundra lik/anfall diligensen eller något liknande? Den är nästan lika mycket värd som käppen. Jag kommer ihåg när Druv fortstridade med en björn,han gjorde 10 träffar men skadade 0 på allaNågot som jag inte rekommenderar
HIttade nallen igår natt!![]()