Sömntuta - nytt set, var hittar man det?

DeletedUser

Guest
Jag tror att det innebär att om man ber 15 min med sättet så är det som att be 15+15 min.

DeletedUser

Guest
Man kan få awards.

Believer (Bronze) = Pray 10 times
Monastery resident = (Silver) Pray 250 times
Bishop (Gold) = Pray 1000 times

Cheers
Mr.Piraten

DeletedUser

Guest
Björnen är svårast, det kräver väl plundra lik/anfall diligensen eller något liknande? Den är nästan lika mycket värd som käppen. Jag kommer ihåg när Druv fortstridade med en björn,han gjorde 10 träffar men skadade 0 på alla :) Något som jag inte rekommenderar

Kräver endast lyckojobb med 2600 (eller vad den är värd)

DeletedUser

Guest
Så man måste alltså loota fram nattskruden? :(

Jag har haft tur och fått björnen i samband med ett jobb som jag glömt vad det var för något. De övriga fyra grejerna har jag kunnat köpa via marknaden.

DeletedUser

Guest
Du kan nog köpa den också, om någon säljer.

Japp, jag väntar för fullt. Brukar dagligen kolla in marknaden (Värld 1 och Värld 2) ifall någon är beredd att sälja en nattskrud.

Om någon nu vill sälja, jag är beredd att betala 15000-20000 för en nattskrud. :)

DeletedUser

Guest
Japp, jag väntar för fullt. Brukar dagligen kolla in marknaden (Värld 1 och Värld 2) ifall någon är beredd att sälja en nattskrud.

Om någon nu vill sälja, jag är beredd att betala 15000-20000 för en nattskrud. :)

Sålde en nattskrud för någon vecka sen på v1.

DeletedUser

Guest
Hallå eller?!?
Nu talar jag bara för mig själv men jag är då inte beredd att lägga 50 000 på en nattskrud om nu någon trodde det. :p
Jag köper gärna en men inte till vilket pris som helst, då kan det lika gärna vara.

DeletedUser

Guest
+1prayer

Har en tanke om +1prayer... kanske har det med vilken uppsättning kläder du har... jag menar om du är klädd för att missionera så kan du behöva styrka i att bedja.
+1bedja skulle översättningen då bli.

DeletedUser

Guest
Översättnningen skulle bli "+1 be" Men jag tror inte det har med det att göra eftersom man får väll bara bonusen om man har sömntuta settet på sig, och vem skulle gå och jobba i det???

Höken

Administratör
The West SE-teamet
Har en tanke om +1prayer... kanske har det med vilken uppsättning kläder du har... jag menar om du är klädd för att missionera så kan du behöva styrka i att bedja.
+1bedja skulle översättningen då bli.

1+ prayer (bonusen i sömntuta sättet) har väll att göra med att din återhämtningsförmåga ökar (dvs dina HP och energi poäng ökar snabbare)?

DeletedUser

Guest
Jag skulle nog ha gissat att vad nu kyrkan gör så boostar de där kläderna det med en poäng, HP energi boost får man väll endå av det settet?

DeletedUser

Guest

Kollade efter dig ingame 1 v1 men hittade inte dig, Jag har en nattskrud som jag kan sälja dig. b.t.w så var det jag som köpte losern96 s natt skrud, lootade en i går. Kontakta mig ingame , tutuff. så lägger jag ut den åt dig.

DeletedUser3132

Guest
Björnen är svårast, det kräver väl plundra lik/anfall diligensen eller något liknande? Den är nästan lika mycket värd som käppen. Jag kommer ihåg när Druv fortstridade med en björn,han gjorde 10 träffar men skadade 0 på alla :) Något som jag inte rekommenderar

Har testat det en gång av misstag, vad jag inte får ihop är hur jag kunde skada andra på så lång distans med en nalle i handen som i bästa fall når en meter upp/ner därifrån man står.:D

Topp