Sömntuta - nytt set, var hittar man det?

DeletedUser

Guest
Björn erbjuds

Jag erbjuder min björn eftersom jag inte har någon användning för den. Om ni är seriöst intresserade; skicka ett telegram in game på v.1 så kan vi diskutera vidare där.

DeletedUser

Guest

Skönt att veta att man kan hitta björnen i alla fall. Det finns stolpskott, no offense till er därute, som vill ha 80000-100000 för björnen. Om det är någon som köper en björn för 100lax så får ni gärna visa mig en printscreen bild på det.....

DeletedUser

Guest
Skönt att veta att man kan hitta björnen i alla fall. Det finns stolpskott, no offense till er därute, som vill ha 80000-100000 för björnen. Om det är någon som köper en björn för 100lax så får ni gärna visa mig en printscreen bild på det.....

Jag tror jag sett folk som gett 75-80k för dem, det är ett av de mest värdefulla föremålen man kan ha. Tror den har lägst droprate också. Lägre än nyckel nummer tre.

DeletedUser

Guest
Jag har sålt en björn för 100k. (eller 99.999 för att vara exakt) Det var bara ett bud på den. Jag har inte kvar rapporten, glömde spara den.

Men björnen går att hitta på många bra loot-jobb, bryta svavel och ficktjuv är bara några exempel. Man behöver lite mer arbetspoäng på dem dock.

DeletedUser2506

Guest
Köper man björnen för 100k så slösar man eller är man bara mupp.

Förresten, jag hittade en igår på arbeta som sheriff.

Topp