Support svara inte

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

mansor

Member
tjena är den bara jag som har problem med Support skickade in en fråga för typ en par dar sen snarrt är den vecka har varit med de inte svarat en del gång över 2 månda med den var länge sen senstede var 2 veckor elle så hur funkar Support när man frågar så tas den för långt tid inna jag fått fram svar på min fråga är densamma med er ? elle Support leker med mig? vill de se om jag har tålomod vilken är sant ?

satt och bad min dagens bön nu ska jag sova ha den gött behöver svar på min fråga detta fråga om Support skicka in din svar.;)

3QUAL

Guest
det är inte bara du mansor. de har inte svarat på en fråga från mig på över en vecka nu.

känns lite att de har semester just nu

PirateBirdXBA

Guest
Ni måste förstå att supporten också har liv. Men det beror ju förstås också på vad ni skickar in till dem. :cool:

Höken

Administratör
Forumpersonal
The West SE-teamet
Jag är övertygad om att supporten jobbar på; men jag ska föra kritiken vidare i alla fall. Tills vidare ber jag er ha tålamod.

mansor

Member
hehe

tålamod. äre nån vi alla ska ha bro vist vist hare vi den men ibland tare den långt tid inna man fått svar då käns den som man lever ensamma hahaah

pire alla hare liv den äre inget dator som stir supper haha men de kan ju anställa dig elle mig om de behöver hjälp :);)

vaajper

Guest
Varje supportmedlem som tar sig an dina frågor borde få en guldstjärna för sitt tålamod. Släng in lite punkter och formulera dina meningar bättre så kanske folk orkar ta tag i dina frågor.

Jonthe18

Member
Tycker supporten har varit väldigt långsam den senaste tiden och man kan inte annat än undra om det ens är någon som fortfarande jobbar kvar där? Förut var väl väntetiden runt en dag men nu är det upp mot en veckas väntan på supporten. Förstår att de likt alla andra har ett liv utanför men jag tycker ändå att det inte borde behövas mer än en, två dagar för ett svar.

Senast ändrad:

Steph

Guest
Jag kan hålla med om att det det har den senaste veckan varit väldigt dålig responstid, och det är nog mestadels mitt fel, jag har haft lite mycket att göra och på tok för dåligt internet för att ha möjlighet att sköta mitt jobb ordentligt. Dock så är jag tillbaka nu med stabilt internet så nu bör det inte vara något mer problem.

Även om det inte är acceptabelt att ni ska behöva vänta så pass länge som ni gjort, så har det i vissa fall tyvärr blivit så, jag kan inte göra annat än att be om förlåtelse för det.

mansor

Member
Jag kan hålla med om att det det har den senaste veckan varit väldigt dålig responstid, och det är nog mestadels mitt fel, jag har haft lite mycket att göra och på tok för dåligt internet för att ha möjlighet att sköta mitt jobb ordentligt. Dock så är jag tillbaka nu med stabilt internet så nu bör det inte vara något mer problem.

Även om det inte är acceptabelt att ni ska behöva vänta så pass länge som ni gjort, så har det i vissa fall tyvärr blivit så, jag kan inte göra annat än att be om förlåtelse för det.
om den är bara du som har koll på detta och alt hänger på dig så förstår vi dig sötis ;)

Höken

Administratör
Forumpersonal
The West SE-teamet
Då trådskaparen verkar ha fått svar på sin fråga och då denna tråd börjar gå allt mer off-topic så låser jag den.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.