Supporten?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Jonthe18

Member
Är det ens någon som jobbar kvar där mera? Frågade varför det tog lång tid för svar för en vecka sedan på forumet här och fick då svaret att det skulle bli bättre framöver, nu har det gått 2 veckor och jag har inte fått ett endaste svar och vet andra som väntar på svar också. Tycker det är dåligt att man ska behöva vänta 2 veckor för svar från supporten då det man skickade in för kanske inte ens är aktuellt mera eller helt enkelt blir ignorerat för att det är så långt tillbaka.

Skärpning ni som jobbar där, kan gå med på att behöva vänta en eller två dagar men efter att väntat i 2 veckor börjar det bli lite irriterande och jag hoppas på en förbättring där.

Nelkstar

Moderator
Forumpersonal
The West SE-teamet
Ja, nog går det lite segt just nu. Gissar det är mycket att göra inför 2.0, ny värld och hela baletten
men skulle önska lite bättre svarstid även jag.

Squadron

Member
Det blir bättre efter 2.0, när fler guldar, så att dom kan anställa en till. Pengarna börjar ju sina i colorado nu

Höken

Administratör
Forumpersonal
The West SE-teamet
Jag är övertygad om att supporten gör vad de kan för att lösa problemet, och jag har full förståelse för att väntetiderna är frustrerande. Jag kan dock inte göra mer än hoppas att ni har tålamod, supporten jobbar på, men varför det tar så lång tid just nu vet jag inte; men det är som tidigare påtalat mycket som ska översättas inför 2.0, vilket knappast gör situationen bättre.

Men då denna tråd knappast kommer att leda till att supporten jobbar snabbare så låser jag den tills vidare.

(Eventuella klagomål kan som vanligt skickas till: elin.boman@innogames.de eller supportsystemet om man så önskar.)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.