Undrar varför ni tog bort min :Jag ska sluta tråd...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Hjälten

Member
Kanske skrev jag något negativt om innogames? Att så fort det blev en ny vecka skulle man släppa ett nytt set ...spelet har ju bara blivit så att man ska antingen specca om gubben , köpa arbetspoäng i shopen , köpa energi för guld , eller köpa nya set så fort det blivit storhelg eller vanlig fredag ! Jag slutar spela nu...rekommenderar att att spelar gratis även om det blir lite mer kämpigt, för ju mer ni köper ..desto mer SKIT kommer de på att ni ska betala för...så innogames crew ..skäms att ni jobbar för ett företag som enbart vill lura sina kunder på pengar ,usch , skulle vilja berätta om den gången som innogames ville lura en på pengar den gången man betalade för guld som man inte fick...BRA JOBBAT! Slutar ju nu så jag skiter i vilket ,och den här tråden försvinner väl lika snabbt som den andra:p Tack alla spelare som jag haft trevligt med , ni andra kan dra åt helvete:D hihi...Min syster har gått med på att byta lösenord på mitt konto och trycka delete ...så jag inte kan komma tillbaka , ett beroende är ju svårt att bryta :D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.