United Soldiers & Camp United

DeletedUser3246

Guest
Om inte jag misstar mig så finns det text i inlägget/bilderna??

Tycker det är en rolig grej att lägga ut bilder OCH kortfattad text, blir mer personligt och tilltalande enligt mig.. som talesättet säger..: "En bild säger mer än 1000 ord" ;). Men är kanske ensam om det? :)

Höken

Administratör
Forumpersonal
The West SE-teamet
Calle: För att folk ska reagera, och det fungerade ju uppenbarligen ;)

DrX: Jo, tyckte det var en rolig grej som omväxling. Och nej, jag tror inte du misstar dig... :)

umrid

Guest
Om inte jag misstar mig så finns det text i inlägget/bilderna??

Tycker det är en rolig grej att lägga ut bilder OCH kortfattad text, blir mer personligt och tilltalande enligt mig.. som talesättet säger..: "En bild säger mer än 1000 ord" ;). Men är kanske ensam om det? :)
Håller helt med dig, tycker Höken gjort en strålande bild! Man kanske får en visnings bild som han gjort själv? :)

Tror snarare att calleG är lite avis.

Grymt bra jobbat Höken!

DeletedUser2914

Guest
Kul!

Men varför ska ni ha 2 städer istället för 1? Fick inte alla plats?

DeletedUser2914

Guest
För att vi är en allians, med fristående städer. Ni är ju samma stad skriver ni ju.

Höken

Administratör
Forumpersonal
The West SE-teamet
Fysiskt sett är vi inte samma stad, det är två städer med ett mycket nära samarbete. Du får kalla det vad du vill, men vi vill få en möjlighet att rekrytera även mindre erfarna spelare, och på så sett ge de en chans att komma in i spelet. Något vi inte hade möjlighet till när vi hade US som enda stad. Anledningen till detta är ju just den du beskriver, platsbrist.

Höken

Administratör
Forumpersonal
The West SE-teamet
Tjenare!

W4 har länge varit död. Städerna töms på invånare och fortslagen blir därför allt tråkigare.

Vi i United Soldiers vill återskapa det forna w4, men för att men för att det skall vara möjligt behöver vi nya spelare.
Soldater. Fortslagssugna personer. Vi behöver speciellt dig som kan tänka dig leda fortslag!

Tyvärr har vi inte lyckats rekrytera nya aktiva ledarförmågor, och vi saknar därför spelare på dessa positioner.
Vi anser att en aktiv värld kräver minst två jämna sidor, så är det tyvärr inte idag. Men vi vill ändra på detta, men din hjälp!

Vi vill därför försöka rekrytera dig som är, eller vill försöka bli, en stor fortslagsgeneral!

Vill du vara med och bygga en värld? Välkommen till United Soldiers och Gang Reno!

Hälsningar,
Ledningen i United Soldiers

Senast ändrad:

DeletedUser2914

Guest
Kom igen nu, tveka inte, perfekt tillfälle för den som vill lära sig leda strider!