Upcoming changes – Release notes 1.31 (Icke officiell post)

Höken

Administratör
Forumpersonal
The West SE-teamet
Tyska v1 har ju varit uppdaterad ett tag nu, hur går det egentligen med översättningen?

Master X

Guest
England/usa har även fått det på sina världar. Men jag hoppas att det kommer nu snart.

rödlök

Guest
Ja, så mycket jobb borde det inte vara att översätta pokern, några nya föremål och beskrivningen för de fyra hantverksklasserna. . .

Uppdateringen kommer nog någon gång under nästa vecka.

Bengalo

Guest
Ja, hade också gärna gjort ett försök, är synd att vi varken får uppdatering eller info...
Hade inte varit fel med lite info.

Men detta skrevs i dag på facebook:

‎1.31 coming to France, Spain, Turkey, Hungary, Denmark and Poland tomorrow!:(

rödlök

Guest
Bah, till och med Danmark får det före oss! :(
Vi har nästan dubbelt så många spelare, vad är detta för prioriteringssystem...?

Senast redigerad av en moderator:

Höken

Administratör
Forumpersonal
The West SE-teamet
Bah, till och med Danmark får det före oss! :(
Vi har nästan dubbelt så många spelare, vad är detta för prioriteringssystem...?
Det handlar helt om när CM har översatt uppdateringen. Danmarks CM gjorde sitt jobb, och de får en uppdatering. Är inte svarare än så.

rödlök

Guest
Det handlar helt om när CM har översatt uppdateringen. Danmarks CM gjorde sitt jobb, och de får en uppdatering. Är inte svarare än så.
Nej, det handlar om när de över huvud taget får texten som ska översättas. Vi i Sverige har inte fått det än, så även om våra moderater skulle vilja översätta kan de inte. Åtminstone var det så de skev här på forumet, att de ännu inte fått texten som ska översättas.

Höken

Administratör
Forumpersonal
The West SE-teamet
Nej, det handlar om när de över huvud taget får texten som ska översättas. Vi i Sverige har inte fått det än, så även om våra moderater skulle vilja översätta kan de inte. Åtminstone var det så de skev här på forumet, att de ännu inte fått texten som ska översättas.
Såg att Rutkowski sa så, ursäkta min något överdrivet irriterade ton. Jag baserade mitt uttalande helt på ett uttalande av InnoGames på facebook då man förklarade förseningarna med att CM inte hade översatt materialet ännu, kanske tolkade jag det något fel.

rödlök

Guest
Helt förståeligt, jag var också irriterad på dem över hur sakta den svenska översättningen gick, ända tills jag fick reda på att tyskarna inte ens gett oss materialet. Som sagt, vad är det för prioriteringssystem? Varför kunde vissa länder få det direkt, och inte alla...? :(

Rutkowski

Guest
Som rödlök sade så har jag inte fått översättningarna ännu. Vi har en annan InnoGamesanställd som står för översättningarna denna gång, jag kommer endast kontrollera dem och finjustera dem. Kan tyvärr inte göra något att det dröjer, ber bara om tålamod.

TimMcDight

Guest
Enligt InnoGames har 1.31 börjat förberedas idag, så nu är det nog inte långt kvar tills det kommer en ny uppdatering!

Publicerat via Facebook av InnoGames:
"Bei The West haben wir heute mit dem Update auf 1.31 begonnen! In der neuen Version könnt Ihr eure Mitspieler beim Pokerspiel abzocken und außerdem mit dem neuen Crafting-System Berufe ergreifen. Werdet Feldkoch‚ Sattlermeister, Schmied oder Quacksalber und stellt einzigartige Gegenstände oder Nahrungsmittel her. http://www.the-west.de/"

Mer än halvtaskig Google översättning för de som inte förstår tyskan (försök förstå Googles svenska om ni kan ;)):
"I väst har vi lanserat uppdateringen till 1,31! I den nya versionen kan du få dina spelare att rippa pokerspel och även ta nya crafting systemet proffs. Kommer Camp matlagning, sadelmakare, smed eller kvacksalvare och gör unika föremål eller mat sedan. http://www.the-west.de/ "

EDIT:InnoGames We have started with the German servers but the other will follow within the next days and hopefully, every server will be updated next week.för 13 minuter sedan · Gilla

Min översättning:
The West har lanserat uppdateringen till 1,31! I den nya versionen kan dina spelare rippa pokerspel och även använda nya proffsiga crafting(Pyssel) systemet. Det kommer arbeten som Matlagning, Sadelmakare, Smed och Kvacksalvare där du får unika föremål eller mat.

Läser du sedan på EDIT så har det gått många dagar sedan lanseringen i Tyskland och det står faktiskt att "...the other will follow within the next days...". Det står också "hopefully", men åtminstone nästa vecka.
Kan bara hålla med er att det är ett irritations moment.

Tack för uppdateringen i varje fall, hoppas att du får översättningen snart Rutkowski.

Senast redigerad av en moderator:

rödlök

Guest
Som rödlök sade så har jag inte fått översättningarna ännu. Vi har en annan InnoGamesanställd som står för översättningarna denna gång, jag kommer endast kontrollera dem och finjustera dem. Kan tyvärr inte göra något att det dröjer, ber bara om tålamod.
Har ni fått översättningen än?

Vi är otåliga. :p

Rutkowski

Guest
Uppdateringen bör komma någon gång nästa vecka, detta är dock inget löfte men en uppskattning.

JoHo90

Member
Jag måste säga att det är riktigt dåligt att det tar sån tid för uppdateringen att komma hit. Tidigare har det gått betydligt fortare, de senaste har ju nästan kommit samtidigt på .se och .net.

Jag hoppas du ligger på och klagar på tyskarna Rutkowski. Att de inte har skickat uppdateringen än (två veckor efter att den kom till .net och tre veckor efter att den kom till .de) är under all kritik.

Rutkowski

Guest
Saken är att förr hade vi ett översättningsbolag som gjort översättningarna så har jag fått rätta dem; nu så är det en enskild översättare som tar det så rättar jag. Sedan så är det en väldigt stor uppdatering där alla icke-tyska och icke-engelska versioner dröjer; .se halkar inte efter på den fronten.