Upcoming changes – Release notes 1.31 (Icke officiell post)

Lee Enfield

Guest
riktigt nice ...

men skulle behövas lite finslipning i pokerrumet.

1. engelska termer (Flop = Fiasko)
2. fler knappar, separata (Fold, Check, Call, Bet, Raise)
3. timer innan det blir autocheck
4. uppehåll där vinnande hand visas på bordet
5. fetstilt på vinnaren och vinnarraden i loggen

Dr x

Member
Grymt roligt att uppdateringen kom till slut! Bra timing för mig för nu har jag inget viktigt kvar till skolan förutom förberedelser till studenten.. så har tid på mig att lära allt nytt (har inte läst så mycket ang. detta). ;) Ses vid pokerrummet kanske! ;)

riktigt nice ...

men skulle behövas lite finslipning i pokerrumet.

1. engelska termer (Flop = Fiasko)
2. fler knappar, separata (Fold, Check, Call, Bet, Raise)
3. timer innan det blir autocheck
4. uppehåll där vinnande hand visas på bordet
5. fetstilt på vinnaren och vinnarraden i loggen
Håller helt och hållet med, går lixom nästan för fort, och man har inte en aning om vad som händer ;)

Höken

Administratör
Forumpersonal
The West SE-teamet
EN guide om hur det funkar är inte heller fel, fattar inte ett dugg... :p

Dr x

Member
hehe.. jo.. det gick ganska fort med pokern.. och fattar inte mycket med de olika hantverken heller.

Höken

Administratör
Forumpersonal
The West SE-teamet
Nej... En bättre beskrivning av de olika yrkena (bonusar etc som med karaktärsklasserna) skulle vara att önska, jag skulle dock tro att det kommer framöver.

JoHo90

Member
Nice med ny uppdatering! :)

Att pokern går för fort och i övrigt har vissa brister har påpekats på .net så förmodligen kommer den att utvecklas i kommande uppdateringar.

Och att de engelska termerna i pokern har översatts till svenska är ju helt klart fel :p Även om ett av dem (mörken=blind) är det rätta ordet så tycker iaf jag att det engelska låter bättre...

Gibbonz

Guest
Pokern buggar för ofta. Ganska tråkigt att spela när det fungerar så dåligt som nu.
Lägga sig (fold) ska vara en helt enskild knapp. Vill man kasta sina kort ska man kunna göra det.

Lägga sig/Checka < Fel
Lägga sig/Fold < Rätt

Syna/Checka kan vara på samma knapp som det är.