Uppdateringen till 1.30

Vad tyckte ni om uppdateringen 1.30?

• Bra!

Röster: 26 66,7%
  • Både bra och dålig.

Röster: 12 30,8%
  • Dålig!

Röster: 1 2,6%

• Totalt antal röstare
    39
  • Enkät stängd .
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Nelkstar

Moderator
Forumpersonal
The West SE-teamet
Mycket nyheter infördes med den nya uppdateringen 1.30 - både små detaljer som att det
bara är en stapel per produkt, och stora saker som byxor och skärp.

Så, min fråga till er är: Vad tyckte ni om uppdateringen 1.30?

sparkie

Member
Bra tycker jag, gjorde en sån här tråd där man fick rösta vad man tyckte om 1.30 i off-topic efter uppdateringen: Kanske mer som röstar här.

Nelkstar

Moderator
Forumpersonal
The West SE-teamet
Spännande att ingen alls tycker att den var dålig, brukar alltid finnas nån som är väldigt missnöjd :)
Själv tycker jag det var spännande med byxor och skärp, men är rejält missnöjd med att man
kan duelleras hela 45 minuter efter att man själv har duellerat oavsett om man sover eller ej.
Hade räckt med max 15-20 min eller nåt, nu blir det för länge.

zombo84

Guest
Jag vågar inte svara förrän jag får veta om det var vid 1.30 som "göm bakgrund" försvann på på minimapen.....den funktionen saknar jag något enormt

Sigge Gardemeister

Guest
Visst är det bra att man har full klädsel på sig numera, men i och med att skärp och byxor kom så vart det lite väl enkelt att komma åt dom efterttraktade vapnen, så vapensmedjan fyller ingen funktion när du nåt nivå 54.

Man blev ju lite bortskämd med julprodukterna, så hoppas att man kommer kunna köpa dom i framtiden, havre och kakor är bra för oss fortstridare.

Vill gärna fortfarande se nån typ av handlsbod i forten.

Markus The Kid

Guest
Jag vågar inte svara förrän jag får veta om det var vid 1.30 som "göm bakgrund" försvann på på minimapen.....den funktionen saknar jag något enormt
Den funktionen finns fortfarande, men lite gömd. Tryck bara mellan rutnätet och "Välj arbete"-rutan. Det funkar för mig.

Markus The Kid

Guest
Jag råkade klicka där en gång när jag skulle klicka på rutnätet :)

Vålnad

Guest
Det är sunkigt att HoF blev helt skev, som vanligt, men i övrigt var det väl på det stora hela positiva ändringar. Jag tror det hade vunnit mer på att inte inkludera nya HoF på världar där dessa nivåer redan hade passerats... men det är ju inte de gamla spelarna man bryr sig om utan de nya, vilket är full förståeligt. Money talks.

Losern96

Guest
Det är sunkigt att HoF blev helt skev, som vanligt, men i övrigt var det väl på det stora hela positiva ändringar. Jag tror det hade vunnit mer på att inte inkludera nya HoF på världar där dessa nivåer redan hade passerats... men det är ju inte de gamla spelarna man bryr sig om utan de nya, vilket är full förståeligt. Money talks.
Blir ju bra till värld 7 sen:)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.