vad fan 2.0

dometik

Member
Hela 2.0 är en katastrof! :D Jag gillar den nuvarande versionen MYCKET bättre. Gillar egentligen ingenting på 2.0, jobbgrupperna avskyr jag, bra tänkt men tyvärr.. hate it!
Enda positiva är väl att det ser ut som att det blir bättre fortstrider, men har inte deltagit i någon strid på 2.0 ännu, får göra det snart :D
Varför skulle det bli bättre fortstrider på 2.0?

mansor

Member
nåväl

om ni tror ni kan få folk kvar efter 2.0 skål men jag är varg gillar mer gamla tider 60tal 80tal har själv uplevd krig massa saker som inget av er levd min smak är mer ått gamla tid inte för gamla valiga tid. jag snackar med ära hur jag själv tycker.

bara ni inte överdrriver med en spel för tjäna på den så kör till men tänk mer the west är inget fantasti elle vi tar in nya tider i en spel vi kör med gamla finna minne.;)

3QUAL

Guest
vaför klagar ni alla redan nu på 2.0? låt det komma först och se hur det är med den. om den är dålig så kan man ju ändra tillbaka den. ni kan klagar när den har kommit och inte redan nu före den ens har kommit.

PirateBirdXBA

Guest
vaför klagar ni alla redan nu på 2.0? låt det komma först och se hur det är med den. om den är dålig så kan man ju ändra tillbaka den. ni kan klagar när den har kommit och inte redan nu före den ens har kommit.
Är rädd att 2.0 kommer att vara permanent, så det finns inte en chans att man kan ändra tillbaka den. Men håller med dig, varför klaga när den inte ens har kommit hit ännu?

Om det är så att ni nu har testat 2.0 uppdateringen i beta servern, så är det väll bra att känna till att uppdateringen inte är helt färdig ännu. Så ge den lite tid, vänta tills den är klar, sen kan ni börja gnälla. :cool:

Senast redigerad av en moderator: